30 - familj.

 
Halva klanen. Mormor med den eviga pagen, pappa med mustaschen. Syster med scarfen och sambon med lillebror. Systerson kickar boll på sidan om och dottern sitter i svågerns knä. Fattas gör mamma och min bror med familj, men det är helt okej för på lördag får jag träffa även dom!
 
---
 
Jag har haft en mycket fin trettioårsdag ska ni veta. Fått toppenpresenter, blommor och trevligt besök, och så har jag även gått på bio med min käresta medans ungarna var kvar här hemma med syrran och gänget. Riktigt skönt! Nu ska jag slänga mig i soffan en stund och snusa lite på lillebror som mest bara fått hänga med idag medans jag har farit fram och tillbaks som en galning för att hinna med allt.
 
Tusen tack för alla hälsningar, grattiskramar, sms, presenter, blommor och likes på Instagram. Blir alldeles varm i hjärtat när jag tänker på hur många fina människor jag har i min sfär. Önskar att jag kunde krama varenda en av er!
 
Trettio - kanske inte så hemskt ändå?
 
 
 
1. Dagens... | 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av trädgården... | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje
 
Jonas

Inte bara hemskt - det är fullständigt vedervärdigt!

Svar: skit också.
Zandra, Augustifamiljen

erikasblogg.se

Välkommen till klubben och megagrattis till dig snygging! Imorn är det jag som lämnar 30 och blir 31. DET är gammalt du ;) Kram!

Svar: Häftigt att du fyller idag, visste jag faktiskt inte :) Kram och grattis igen!!
Zandra, Augustifamiljen

Linda

Grattis på den stora dagen!! Vår store grabb här hemma utbrast till Halv åtta his mig häromdagen, då det var en 39-åring med; men herreGUUUUD vad gammal han är mamma!! Jasså? Sedan tittade han på mig ... "jaaa... men killar är ju det. Mammor är inte så gamla. Du är ju inte det". Sötnöt!
Tack för den :)

Svar: haha, så söt. Verkar som att dom flesta ungar ser sina mammor som några superhjältar som tydligen aldrig blir gamla. Så har man ju själv sett på sin mamma hela tiden och nu är hon över 50 liksom. Och inte en dag äldre egentligen ;)
Zandra, Augustifamiljen

hos familjen vanlig

Grattis i efterskott!! Tänk den som bara var 30...

kram j.

Svar: Tack!! Äsch, du är också ung :)
Zandra, Augustifamiljen

Carita

Att fylla 30 är inget problem, själv närmar jag mig ju 50 och ser varje år som jag får vara med som en gåva.
Kram på dig.
(Får se om jag kan hänga med imorgon, för jag har blivit förkyld men jag hoppas att det värsta är över )


Svar: Läste på FB att du hade blivit förkyld, typiskt.. du får låta bli att gosa med ungarna bara ;) Krya på dig!
Zandra, Augustifamiljen

Melanie

Grattis fina du!
Jag har bytt anv på instagram, så jag lägger till dig igen nu. kram!

Svar: jaha, ok då vet jag :) Och tack!
Zandra, Augustifamiljen

Kat

Stora Grattiskramar från oss på landet!
Hoppas att du hade en bra dag :)

Svar: Tack Kattis, hade en toppendag. OCh idag blir det den stora festen, kul :-) Kramar tillbaks
Zandra, Augustifamiljen