09 - frukost.

Nu missade jag tyvärr att ta kort på vår frulle, så ni får ett foto från precis efter istället. Tandborstning och påklädning, då vi tänkte spendera dagen i Skellefteå!

 

 

 

1. Dagens... | 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av trädgården... | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje

Spanienfrugan

Viktigast är ju att frukosten hamnade i magen ;) Ha en trevlig resa idag då

Spanienfrugan

Viktigast är ju att frukosten hamnade i magen ;) Ha en trevlig resa idag då

Svar: haha, så är det ju! Klok du är :)
Augustifamiljen

Elena

Fin bild! :)

Svar: Tack :)
Augustifamiljen

Linda N

Å så mysigt:)

Svar: mysigast :)
Augustifamiljen

Jonas

Sköna kids. Jag vill ha en sån tandborste. Nu!

Svar: I hear you, kommer en på posten asap!
Augustifamiljen

Frida

Har hört att det är en trevlig stad:D

Svar: Mycket! Gillar den bättre än både Piteå och Växjö faktiskt ;)
Augustifamiljen