23 - ta tillvara på...

Är det något jag försöker ta tillvara på så är det tid, om det nu är möjligt vill säga. När Lilli sover middag passar jag på att gosa lite extra mycket med lilleman och sover han också försöker jag hinna med sånt som jag tycker är roligt att göra. Alla måsten lägger jag faktiskt lite fint åt sidan en stund, eftersom bebisgos lätt går före allt sånt.
 
Speciellt när det går alldeles för fort för de små att växa upp och till sig.
 
Här är han en månad gammal...
 
1. Dagens... | 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av trädgården... | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje
 
 
Linda N

Du är en klok kvinna du Zandra:).

Svar: Visst är jag Linda :)
Augustifamiljen

Pernilla Chis

Smart drag med dockvagnen till Lilli!
Gosa på med lilbrorsan med du. De är ju för goa ändå de små...:)

Svar: Ja det blev helt perfekt, hon fick en egen bebis att ta hand om liksom :)
Augustifamiljen

Frida

Jag lägger också åt sidan & fokar på powernap, mys & äta.
Jag tror man blir gladare mättare & lyckligare med den
Strategin:)
Fin bild på
Lilleman:)

Svar: Håller med, betyder så oändligt mycket mer att må bra istället :) Och tack!
Augustifamiljen

Sandra på Ön

Vilken vacker bild på lillebror!

Svar: Tack :)
Augustifamiljen