25 - min stil.

Inredningsmässigt har jag nog skiftat stil fler gånger än jag kan räkna, mest för att jag aldrig riktigt har hittat vad jag letat efter. Tack och lov för ålder och erfarenhet med sig något gott ibland eftersom nuvarande stil är den som känns mest jag. Att blanda hej vilt mellan nytt och gammalt, slitet och använt, kurvigt och stilrent. Och färger i en salig blandning. Trä är dock något som alltid har hängt med, gärna lite mörkare träslag med vackra kurvor. Och så tycker jag om när saker får nya användningsområden än ursprungstänket. Lite knasigt och konstigt, men som helhet ändå blir bra.
 
Klädmässigt är jag dock lite mer modest. Inte för mycket färger (tyvärr) utan ganska svennigt med svart, vitt, grått och jeans typ. Och kanske en och annan praktfull sjal på det. Försöker dock ändra mig och klämma in några färgglada plagg i min numera uttjänta garderob, och vem vet.. kanske blir det en salig blandning även här snart?
 
 
1. Dagens... | 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av trädgården... | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje
Sandra på Ön

Åh älskar den där komattan, var och kollade på en liknande i går, som vi funderar på att ha i vardagsrummet :)

Svar: jag me, dom är så fina :) Jag köpte min av en kompis till syrran, men höll lite koll på blocket samtidigt.. finns nämligen fina begagnade nuförtiden också om man inte känner för att köpa en helt ny för dyra pengar.
Augustifamiljen

hos familjen vanlig

Gillar din stil, iaf det jag har sett här på bloggen. Personligt och en blandning som passar mig! Så fortsätt på samma väg och utmana dig själv även med kläderna även om det visst är lätt att hamna i det svarta o jeansträsket.
kram j.

Svar: Ja det är jättelätt att bara köpa dom här basgrejerna (som alltid nöts sönder först). Måste åka och shoppa i nån större stad ifall det ska bli nåt skoj känner jag :)
Och tack, var roligt att du gillar vårt hem. Det är så otroligt mycket roligare att hitta saker man faktiskt tycker om istället för att det är "inne" eller så.
kram kram
Augustifamiljen

mammaTEA

Ni har så fint!

Svar: Tack!!
Augustifamiljen

Elin

I väntan på att min egen lilla bäbis ska komma snor jag din fototävling. hoppas det är okej :)

Svar: Helt okej! Jag snodde den från en annan så ;)
Augustifamiljen

Melanie

Ja det är klart, han är ju föräldraledig för Moa och jag är föräldraledig för Leo ;) Blir snålt med pengar, men det är ju bara 3 veckor och helt klart värt det.

Svar: fasen vad bra att du sa det, för vi funderade häromkvällen ifall det var möjligt.. toppen ju, man får dra in på annat istället :)
Augustifamiljen

Frida

Vad fint:) gillar

Svar: Tack :)
Zandra, Augustifamiljen

mariia

Urfint:)

Svar: tack :)
Zandra, Augustifamiljen