Emelie

Åh vad fint med tapeten och spetsen på hyllorna! Förstår att du gillar det :)

Svar: Ja precis! Finns alltid måt annat man skulle vilja ha istället, men detta får duga tills dess iaf :)
Augustifamiljen

Sofie

riktigt fint! gillar att det är så olika och personligt :)

Svar: Jag också :)
Augustifamiljen

Moa

Hej! Ny läsare! Tyckte det va superfint, har du lust att beskriva hur du gjort? :) Förstår nog grundprincipen, men hur har du fäst tapeterna? :) //Moa

Moa

Hej! Ny läsare! Tyckte det va superfint, har du lust att beskriva hur du gjort? :) Förstår nog grundprincipen, men hur har du fäst tapeterna? :) //Moa

Svar: Hej Moa, kul att du har hittat hit :)
Jag tog vävlim och rollade på bitarna och sen tryckte jag dit dom. Det bästa är att använda easy up-tapeter så sväller dom ingenting :)

Kram!
Augustifamiljen

Sandra på Ön

Förstår att du tycker om den delen, så fint! Är det tapeter ni har fått över hemma eller köper du små bitar någonstans?

Svar: Jag åkte faktiskt till min pappas jobb och norpade några provbitar, men det går säkert att höra med en färghandel om man inte kan få köpa några snuttar från rullar som blir över efter att man har skyltat dom. Vet att vi på vårt jobb alltid hade en massa rullar som bara låg :)
Augustifamiljen

Chula

Superfint. Kram

Svar: Tack Hanna, även om det är mycket annat man skulle vilja ändra på :)
Augustifamiljen

Lina

Har sagt det förr och säger det igen, ÄLSKAR dina köksskåp :)

Svar: Tack!! Är faktiskt rätt nöjd själv :)
Augustifamiljen