21 - hobby.

Det här är min hobby! Bloggen, och att fota och redigera. Det är så förbaskat roligt att jag skulle kunna sitta timvis om dagarna om bara tiden fanns. Att pilla lite här och lite där, lära sig mer, göra egna designer och snygga kollage. Att fånga ögonblick och att skriva. Låta idéer och inspiration flöda helt enkelt!
 
Just foto och redigering har faktiskt alltid legat mig varmt om hjärtat, förr med analoga metoder och nu digitalt och det fanns en tid då jag starkt funderade på att läsa till fotograf eller bildjournalist. Nu blev det inte riktigt så, men drömmen om att kunna ha det som sysselsättning någon gång i livet finns naturligtvis kvar, så vi får väl se vad som händer i framtiden.
 
Jag är ju trots allt bara tjugonio än...
 
 
1. Dagens... | 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av trädgården... | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje
Linda N

Självklart ska du bli fotograf! Du kommer att bli den bästa:)

Svar: hehe åja, åja.. kanske inte riktigt, men nästan får vi hoppas iaf :)
Augustifamiljen

Angelica

Men är inte lillebror pappa upp i dan i här!?! :)

Svar: haha, joo rätt så :)
Augustifamiljen

Sandra på Ön

Håll kvar vid det! Du är jätteduktig! Kram från Sandra

Svar: Tack fina du, jag hoppas det kommer en dag som sagt!
Augustifamiljen

Frida

En hobby är superbra att ha:) du kan ju bli hobbyfotograf,
Tjäna lite kosing men bara när du vill:P
Jag älskar min hobby, men vill aldrig jobba mer med det än
Som hobby:)

Svar: Ja precis, får nog börja så iaf. Ta några uppdrag då och då bara :)Vad jobbar du med förresten?
Augustifamiljen

Linn

Vad kul att få kika in i ditt anteckningsblock, lite "bakom kulisserna" sådär. Bloggen är min hobby också, av ungefär samma anledningar som du anger. Bloggandet ger utlopp för kreativiteten och skaparlustan som bubblar där inne.

Svar: hihi, ja.. den där bilden var första utkastet till nuvarande design. Tyvärr är jag inte så duktig än så det fick bli en enklare variant istället :) Ja, tänk att man skulle få utlopp via sin blogg alltså, trodde jag aldrig när jag började skriva i min förra 2007. Din har ju blivit så otroligt fin nu också!
Augustifamiljen

Malin - Mamma till Alice, Lowe & Stella <3

Har samma hobby ;D Du är så himla duktig!!

Svar: Tack söta, det är du också!!
Augustifamiljen

Frida

Jag gör smycken :) lite olika smider silver bland annat.
Här finns mina smycken www.designfridaholm.se

Ja alltid bra att ha hobbyn på en lagom nivå när barnen
Är små:)

Svar: Men oj, vilka fina. Vad duktig du är :) Du är inte intresserad av att lotta ut nånting på min blogg förresten? Jag kör väldigt sällan tävlingar eller utlottningar, men det vore jätteroligt om du känner för det :)
Augustifamiljen

Frida

Tack:) ja det lät som en bra ide, har en tävling på Facebook
Just nu :) men när den är klar:))

Svar: Perfekt, vad roligt! Jag är med i FB-tävlingen nu också, så håll tummarna att jag blir den lyckliga vinnaren :)
Augustifamiljen

Frida

Ja vad kul:)) då kör vi en tävling här i september:)

Svar: Toppen, hör av dig när du är redo :D
Augustifamiljen