06 - favoritplats.

 
En klar favoritplats är ju Slussens Pensionat på Orust. Otroligt praktfullt ställe, där jag gärna skulle sätta min fot igen. Om inte permanent så för semestrar, fler spelningar och mer än gärna för ett bröllop. Just den här bilden är tagen en gråmulen luciaeftermiddag 2008 några timmar innan Soundtrack entrade scenen, så jag kan bara föreställa mig hur vackert det måste vara på sommaren. Fiskestugor, öppet hav, klippor, pittoreskt och alldeles alldeles underbart, skulle jag tro.
 
1. Dagens... | 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av trädgården... | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje
Isabelle

Ser otroligt fint ut! :-)

Svar: Tyvärr var ju bilden inte den bästa, så har du inte varit på Orust rekommenderar jag en googling eller ändå bättre ett besök där :)
Augustifamiljen

maria

Jätte fint ställe!

Svar: Verkligen!!
Augustifamiljen

Marie

Jag kommer ifrån Orust, 9 km ifrån Slussens pensionat och jag kan lova dig - det är riktigt vackert en sommardag. Jag har själv lärt mig simma där, men också varit simlärare - precis vid bryggorna man kan skymta på bilden ;)

Svar: Jaha, vad häftigt! Lyckos dig då, säger jag bara :) Tyvärr bor vi numera lite för långt bort för några kortare turer dit, men nästa gång vi åker söderut skulle jag gärna åka tillbaka över nån helg eller så.
Augustifamiljen

Hanna Karlsson

Vad fint det ser ut!

Svar: jo, det är jättevackert!
Augustifamiljen