augustiutmaningen: 02 - gammal & ung.

 
Ett foto från förra sommaren då vi gjorde för vana att våldgästa Johans farbrors familj; Jonas, Linda, Sofie, Hampus, Lovisa, Linnea och katten Bill. Sofie, deras äldsta och tillika vackra dotter, sitter här med den andra farbrorn, Kenth. En superskön snubbe som jag har fått äran att lära känna jag också! Det här är ett foto jag inte har lagt upp innan, men som jag hoppas att dom blir glada av att se!
 
Vill ni dessutom läsa om deras smått kaotiska vardag, kan ni klicka här för att komma till Jonas och här för att komma till Linda. Sofies föräldrar skriver nämligen blogg båda två, och emellanåt är det ruskigt rolig läsning kan jag lova :)
Linda N

Å vilken fin bild!Du är bara helt bäst på att fota.Och vilken söt tjej:).Vad gullig du är som länkat till mig, så glad jag blir.Hoppas några vill läsa:).Kram

Svar: Hoppas också att folk vill läsa era bloggar :)
Augustifamiljen