29 - jag.

Idag står det kalasförberedelser på schemat. Imorgon tänkte jag nämligen bjuda familjen på dajmkakor, snoddas och en blåbärstårta, men hade helt glömt bort att jag måste baka också. Så jag håller det lite enkelt sådär.

Idag känns det i alla fall relativt bra att fylla år imorgon och jag ser faktiskt fram emot att ha någon slags fest på lördag. Vad som händer vet jag dock inte, för det är Johan som har hållt i spakarna den här gången. Lite pirrigt för en med uttalat kontrollbehov ändå ;)

oprofessionell

Det kommer bli skitskoj att fylla! Och som den gamla klyschan säger: "ålder är bara en siffra"! Dessutom är du i mina ögon världens snyggaste och yngsta 30-åring to be! :) Kram och grattis i förskott

Svar: Jo det är ju sant, men ändå. Låter ju bara så himla gammalt :)Och tack, fan vad du gjorde min kväll där :)) Kram kram! Tror vi att ungen kommer idag då kanske förresten? Håller tummarna!!
Zandra, Augustifamiljen

maria

Grattis i förskott!

svar: Vi bor i Kungälv

Svar: Jaha, ok.. då förstår jag. Har aldrig varit där, men det ser himla vackert ut iaf :)
Och tack!!
Zandra, Augustifamiljen

Linda N

Snygging:).

Svar: :)
Zandra, Augustifamiljen