07 - en hörna av trädgården.

Det här är ungefär vad som finns i vår trädgård faktiskt, och köper vi huset kommer just den här hörnan att ändras om så att den fyller våra behov bättre. Lite mysigare, lite mer åt andra hållet och mycket mindre yta att rensa.

 

Och gärna måla det tunga svarta vitt istället.

 

 

1. Dagens... | 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av trädgården... | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje

Linda N

Jag tycker att det ser jättemysigt ut:)

Svar: Och det är det, men jag skulle gärna ha lite plattor och såna plantor som jag behärskar bättre ;)
Augustifamiljen

Blue Velvet - Vegas mamma

Köper huset? Bor ni inte där? Jättefin altan iallafall och tror det kommer bli superfin med vitt istället för svart som du skriver.

Svar: jodå, visst bor vi där men vi hyr bara huset än sålänge. I och med att vi ville känna efter hur det var att flytta upp igen, så köpte vi det inte på en gång. Men nu trivs vi så bra att det ändå kanske blir aktuellt :)
Augustifamiljen