10 - favorit i garderoben.

 
Jag är, har alltid varit och kommer alltid att vara en jeanstjej. Därför är det extra trist nu när jag inte kommer i mina gamla favoritpaltor (eller ens tycker det är värt att köpa nya dyra och fina i nuvarande storlek). Så tills önskad vikt och höftomfång är uppnådd får jag njuta av dom jag har på hyllan och snällt nöta lite till på de svarta leggingsen istället. Hur muppigt det än kan kännas ibland.
 
Jeans alltså.
Älskart.
 
 
1. Dagens... | 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av trädgården... | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje
Malin - Mamma till Alice, Lowe & Stella <3

Älskar med jeans, men väntar också ett tag till ;)

Svar: hehe, förstår det :) Men snart så, snart är vi fit for fight igen!!
Augustifamiljen

Rebecca

Jag älskar också jeans! I alla modeller! Blir lika lycklig varje gång jag hittar ett par som sitter sådär perfekt!

Svar: Samma här även om det var ett bra tag sen jag hittade några som satt bra ;)
Augustifamiljen

mammaTEA

Jag skulle kunna ha skrivit det här. Jeans är en favorit men höfterna är lite bredare än vanligt än så leggings dag ut och dag in för mig också.

Svar: Ja shit va less jag är på leggings nu alltså, glad att det blev fint väder så man iaf kan ha klänning!
Augustifamiljen