Fotoutmaning | FJORTONDE MAJ | Rofyllt

Bland det finaste jag vet är när alla tre har knoppat in och man tyst och smidigt ställer sig på sidan om, drar en liten suck, pustar ut och andas in igen - och fylls av så mycket kärlek att man nästan spricker.
 
Skulle kunna stå en hel kväll och bara titta.
 
 
 
1. Snapshots | 2. Liten | 3. Hjärta | 4. Ett plagg | 5. Sovrum | 6. Ett tips! | 7. Drömmar | 8. Nära | 9. Om jag vore en färg | 10. Lunch | 11. Mina blogg-tips! | 12. Som liten | 13. Kvällen | 14. Rofyllt | 15. Kök | 16. Pasteller | 17. Min kära vän | 18. Morgonljus | 19. Minns | 20. Nära hjärtat | 21. Under mina fotsulor | 22. Familjen | 23. Från min soffa | 24. I blom | 25. På min tallrik | 26. När ingen ser | 27. Porslin | 28. Förälskelse | 29. Ballong | 30. I framtiden | 31. Här är jag! |
Anonym

<3 Fina!

Svar: Visst är dom Linda! <3
Zandra Claeson

Petra/Popetotrora

Fina familjen! :)

Svar: Åh, tack! jag måste nog hålla med där :)
Zandra Claeson

Mammatea

Verkligen fin bild!

Svar: Tack Tea <3
Zandra Claeson

Boosse

Gud vilken underbar bild!

Svar: Tack, tycker också det. Mina hjärtan!
Zandra Claeson

frupastell

Så fina <3

Svar: visst är dom!
Zandra Claeson

Jennifer - Love and Respect

Åh vilken vacker bild. Väldigt fridfull.

Svar: Åh, tack så mycket! Tyckte också det!
Zandra Claeson

Ninette

Åh, vilken underbar bild! Verkligen rofyllt

Svar: Tack!!
Zandra Claeson

Maria NB

Vilken fin bild :)

Svar: Tack så mycket Maria :)
Zandra Claeson

Linda

Jättefin bild och så fint skrivet. Visst är det rofyllt när de sover de små liven (och stora med)!

Svar: hihi, ja en tyst stund för sig själv är icke att förakta!
Zandra Claeson

Anna

Härlig bild :)

Svar: Tack :)
Zandra Claeson