Fotoutmaning | FÖRSTA MAJ | Snapshots

Det var med glädje i hjärtat jag läste att Kristina drar igång med en majutmaning igen. Det här blir tredje året jag gör en fotoutmaning i maj, så det kändes ju liksom dumt att låta bli. Nu kan vi skaka liv i våra vårtrötta bloggar igen och få en anledning att ta upp kameran lite oftare. Senaste tiden har det handlat om så mycket annat, att jag nästan helt lagt den på hyllan till förmån för mobilen.
 
Utmaningens första tema är hursomhelst snapshots,så här kommer några från alldeles nyss.
 
 
Katten som fläker ut sig och en liten del av sovrummet som jag så gärna skulle vilja börja med.
 
 
Omg.
 
 
Tänk var roligt det blir helt plötsligt att fota igen. Tillochmed såna här små stilleben.
 
 
Och sist ut har vi en trött dotter som spenderat senaste timmarna på Nimbys lekland. Idag fyller hon dessutom två och ett halvt. Stort.
 
Det ska vi fira genom att äta god mat och kanske tillochmed smaka på dom där nya glassmakerna vi köpte häromdagen. Päron med mjölkchoklad och chili lakrits.
 
Än sålänge finns dessa teman, men snart kommer det upp fler. In och kika hos Kristina ikväll alltså!
1. Snapshots | 2. Liten | 3. Hjärta | 4. I mitt glas
 
Kram till er ♥
 
Och hoppas att ni är fler därute som tycker att en fotoutmaning är ett alldeles utmärkt sätt att kicka igång första maj med.
 
 
Jennie

Tack Zandra för utmaningen! Minns att jag gjorde en liknande utmaning som jag också fick nys om hos dig förra maj, när man som mest gick och väntade... och vankade :)
Jag är på!

Svar: haha, ja precis. Minns det som igår. Nästan. Kul att du är med i år igen :)
Zandra Claeson

Linda N

Alltid lika kul att följa dina fotoutmaningar Zandra, så jag väntar med spänning:)

Svar: Kul att höra Linda, jag väntar fortfarande med spänning på att du hakar på ;)
Zandra Claeson

Nilla Tankebubblor

Fina bilder!

Svar: Tusen tack!
Zandra Claeson

Jennie

Har du sett min tavelbeställning förresten? Har inte fått ngt betalningsmail. Kram

Svar: Va? Nä, inte det... vilken adress har du skickat till? Prova skicka igen isf :)
Zandra Claeson

Linda

Jag blev också superglad och hängde på med en gång! Fotoutmaningar is tha shit, haha :)

Svar: Det är ju det :)
Zandra Claeson

ellen björktegen

fina bilder!