Fotoutmaning | ÅTTONDE MAJ | Nära

 
Medan Ebbot sov middag passade jag och Lilli på att macrofota här litegranna. Längtar så in i norden tills körsbärsträdet står i blom, speciellt när man nu får se alla bilder från södra sverige där blomningen pågår för fullt.
 
Så vackert!
 
 
Fler som vill haka på utmaningen? Kika in hos Kristina och sälla dig till vårt lilla gäng, eller så plockar du ämnena här nedanför :)
 
1. Snapshots | 2. Liten | 3. Hjärta | 4. Ett plagg | 5. Sovrum | 6. Ett tips! | 7. Drömmar | 8. Nära | 9. Om jag vore en färg | 10. Lunch | 11. Mina blogg-tips! | 12. Som liten | 13. Kvällen | 14. Rofyllt | 15. Kök | 16. Pasteller | 17. Min kära vän | 18. Morgonljus | 19. Minns | 20. Nära hjärtat | 21. Under mina fotsulor | 22. Familjen | 23. Från min soffa | 24. I blom | 25. På min tallrik | 26. När ingen ser | 27. Porslin | 28. Förälskelse | 29. Ballong | 30. I framtiden | 31. Här är jag! |
Linda N

Körsbärsblommor, något av det vackraste jag vet! Äppelblommor är inte så tokiga de heller:).

Svar: Nä det är verkligen speciellt :)
Zandra Claeson

Johanna / Fru form o fix

Det är häftigt när man kan komma så nära i bilderna.

Svar: Verkligen! Och detta är ändå ett kombinerat macro/standardobjektiv.. tänk vad man kan göra med ett riktigt macro!!
Zandra Claeson

jenny - mammaliv i nashville

ååååhhh så vackra foton!! Du är så duktig!

Svar: men tack!! *fniss*
Zandra Claeson

frupastell

Tycker så mycket om bilderna du tar till utmaningen, de är genomtänkta och mycket fina.

Svar: Tack Sandra, vad glad jag blir att höra!!
Zandra Claeson