Fotoutmaning | ANDRA MAJ | Liten

 
Liten börjar vara stor.
Det är bara promenaderna vi väntar på. Och då blir han ändå lite större.
 
 
Det här var tema nummer två i majutmaningen. Resten ser ni nedan och inne hos Kristina. Nu ska jag försöka ta tag i nästa utmaning, inne hos Fabriken denna gång. Idag ska vi fånga stilleben!
 
1. Snapshots | 2. Liten | 3. Hjärta | 5. Sovrum | 6. Ett tips! | 7. Drömmar | 8. Nära | 9. Om jag vore en färg | 10. Lunch | 11. Mina blogg-tips! | 12. Som liten | 13. Kvällen | 14. Rofyllt | 15. Kök | 16. Pasteller | 17. Min kära vän | 18. Morgonljus | 19. Minns | 20. Nära hjärtat | 21. Under mina fotsulor | 22. Familjen | 23. Från min soffa | 24. I blom | 25. På min tallrik | 26. När ingen ser | 27. Porslin | 28. Förälskelse | 29. Ballong | 30. I framtiden | 31. Här är jag! |
Ellie

vilka busungar:)

HannahElisabetLarsson

Nedersta bilden var ju bara allt för underbar! :)

Kika gärna in på min blogg där jag skriver om lite allt möjligt, ställ gärna någon fråga om du vill det! :)

// HannahElisabetLarsson

lindkvistan

haha men fy så sött!

Louise

Åh vilka underbara bilder! Och vilken rolig fotoutmaning!

Svar: Du får hänga på kanske :)
Zandra Claeson

Emma - Pluggar till FOTOGRAF

Sötaste!!

Emma

Vad söta :)

Ida Bjelkert

Söta bilder! :)

Larven

gulligt =)

Longevity - en blogg om hälsa

Sicket charmtroll

Ebba Molin

Så söta bilder!

Svar: Tack du söta. Ser att du ofta pryder framsidan med dina fina bilder nuförtiden, mycket roligt tycker jag :)
Zandra Claeson

Elin

Söt! :)

Elin

Men vilken liten söt sak! :O

Shopaholic ♥ Livet som 22 och nybliven mamma till tre!

Vilka fina bilder!

Maja | Ssuperfoto

Söt bilder! :)

ELSA

Fina bilder!

Ida Nilsson

Gulliga pojkar :) Och som du säger, vad han växer!

Denise - Mamma till Noah!

Söta bildet

Linnéa Olsson

Så härligt!

ANONYM

Fin design & header du har.
Besök gärna min blogg!
Ha en bra dag.

Sofia - vardag & foto

Fin blogg. Kolla gärna min och lämna en kommentar ! :)

paulina

hihi så mysiga bilder! älskar första ;)

Svar: hopp hopp och klätter klätter, typ :)
Zandra Claeson

Wilma

Vilken härlig blogg och vilka fina bilder!!

Svar: Tack :)
Zandra Claeson

Clara

åhhhh, jag verkligen älskar den första bilden!!! gud så duktig du är!!

Svar: Oj, tackar ödmjukast för dina fina ord :)
Zandra Claeson

Helena

He,he charmiga foton! Härligt knubbiga små ben!! //Helena

Svar: Tack, ja dom är rätt gosiga :)
Zandra Claeson

LINN ★

sött :)

Sofia

åh vilka härliga bilder!

Siri

så söta!

Hanna

Vad söta små busungar! :) Allt bra med dig?

Matilda

Gud så söta :)

Elsa

vilken sötis, och jättefin blogg ! :)

Julia Wisniewska

Härliga bilder:)
kramar.

Josefin -My Happy Days-

Så söta o busiga :)

Tilla

Riktigt härliga bilder! :)

Sandra SG

fina bilder

ida munther

nej så söt!

Ackelina ★

Vackra bilder :)

Ellinor

Haha ååh så söta!

Nora

Åh vad sööt! :)

michaela ♥

vilka fiiina bilder, fyllda med bus!

Nora Lofveen ♡

Sött!

Sandra

åå så sött!

Veronika

Var är likeknappen? Jag likear det här iaf. ni har mest bilder man vill likea. jag är född i augusti och alla mina kusiner är lejon jag vet hur det är i en augustisläkt. I like!

Svar: haha, kanske får installera mig en Like-knapp då :)
Zandra Claeson

Lisa

söta bilder:)

Michaela

ååh gud vad sööööt!

anna

åh härliga bilder :D när ja ser dessa barn busa så längtar ja till mitt jobb direkt (jobbar på dagis) :D

lidia

Åh sikken söötis !! :)

Felicia

så söt:)

Hanna Karlsson

Vilka härliga busbilder!

sigrid jonasdotter

Vilken gullig bebis!! :)

Agniis

Vilka sötingar!!

Amanda ♥

Jättefin blogg! Kika gärna in på min blogg! :) www.amandaaolund.blogg.se :)

När Annie fotograferar

Åh, vilka ursöta bilder!!!

Saga

Fin blogg du har! :)
Allt bra med dig?
Kram!

Ninni - Vimsiga mamman

så härliga bilder

jessie

Så himla fina bilder, de ser så mjuka ut. Hur får du de så ljusa och mjuka?

Kram <3 /jessie

Svar: Tack så mycket! Jag brukar ljusa upp dom och lägga på ett toningsfilter som drar åt det blåa hållet :)
Zandra Claeson

Heidi

Härliga bilder :)

JW Photography ♥

Vad söt! :) Fina bilder ^^

DIANA ÖSTERBERG

va sött!

kerstin ehrenholm

det går undan tiden sötis

Alice (:

Så fin blogg! :D

Sofia

Härliga bilder! :-)

emelie

Vilka härliga bilder :)

Elin

Hej!
Just nu driver jag en tävling där DU har chansen att vinna valfritt skal ifrån iPhoneskal.se!
Kolla in här: http://elinbrolin.webblogg.se/2013/april/tavling-med-iphoneskalse.html#comment

Ha en fortsatt trevlig dag! puss & kram! :)

Sara - Mamma till Nova&Levin

Gud vad fina bilder. :D

corneliaeriksson.blogg.se

Vilka underbaringar! Härliga bilder :)

LENA

Vilka härliga bilder :)

Annie

Söt bebis:*

Fiffi

Vilka underbara bilder!