photo a day - your sky.

23/5 2012 klockan 19:30

 

Fler som också gör utmaningen:
Dessi, Skattkistan, Vardagspusslandet-Linda, Hanna, Malin, Oprofessionell, Jonas, Emilia, Hemma hos Linda, Chula, Erika, Himmelsblåaögon-Linda, Johanna 1, Eva, Maria, Linn, Mamman pysslar och Johanna 2. Kika gärna in hos dom och kolla vad som händer där! Någon mer som vill vara med? Säg till så länkar jag.

Mina andra bidrag hittar du här:
1. You, 2. Breakfast, 3. Something you adore, 4. Letterbox, 5. Something you wore, 6. Makes you smile, 7. Favourite, 8. Your sky, 9. Daily routine, 10. Childhood, 11. Where you sleep, 12. Close-up, 13. In your bag, 14. Something you're reading, 15. Happiness, 16. Morning, 17. Water, 18. Something you bought, 19. Sweet, 20. Someone you love, 21. Reflection, 22. Your shoes, 23. Something old, 24. Guilty pleasure, 25. Something you made, 26. Colour, 27. Lunch, 28. Light, 29. Inside your fridge, 30. Nature, 31. You - Again.

Anna

Vilken rolig utmaning! Ska fundera lite om jag kanske ska hänga på! Nu när jag har ny kamera och allt!



Vilken fin mage du har! Härligt att det närmar sig!

Emilia

Himlen är ju helt underbar just nu! Vår halv varit klarblå i flera dagar :)

Kram Emilia

a cup of emilia

Vilken rolig utmaning. Denna kanske man skulle ha varit med och gjort :) :) Underbar himmel! Kramar Emilia

Linn

Fantastiskt att himlen kan vara så blå vid halvåtta på kvällen.

Camia

Vilken kul idé, men jag tror jag nöjer mig med att kolla in alla andra kreativa människor :)

Therese - Femstjärnigt

Ser mest upp i taket jag :( Men tror himlen är klarblå i dag ;)

Kram