photo a day - something you wore.


Klänningen med tillhörande trosor hade jag när jag var i Lillis ålder och träskorna som min mor dekormålade användes senast 1984 av en väldigt bestämd liten dam. Alltså på tiden att de får användas igen! Den här sommaren blir det dock av min egen dotter, vilket såklart känns lite extra i hjärteroten.

Andra som gör utmaningen är: Dessi, Skattkistan, Vardagspusslandet-Linda, Hanna, Malin, Oprofessionell, Jonas, Emilia, Hemma hos Linda, Chula, Erika, Himmelsblåaögon-Linda, Johanna 1, Eva, Maria och Johanna 2. Himla kul att länklistan växer hörni! Fler som vill vara med? Just let me know.

Mina andra bidrag hittar du här: 1. You, 2. Breakfast, 3. Something you adore, 4. Letterbox, 5. Something you wore, 6. Makes you smile, 7. Favourite, 8. Your sky, 9. Daily routine, 10. Childhood, 11. Where you sleep, 12. Close-up, 13. In your bag, 14. Something you're reading, 15. Happiness, 16. Morning, 17. Water, 18. Something you bought, 19. Sweet, 20. Someone you love, 21. Reflection, 22. Your shoes, 23. Something old, 24. Guilty pleasure, 25. Something you made, 26. Colour, 27. Lunch, 28. Light, 29. Inside your fridge, 30. Nature, 31. You - Again.
mammaTea

Mysigt med kläder som går i arv.

Mickan

Vad roligt att ha! Mamma har också sparat en del som jag ser fram emot att ta fram en dag:) Kram!

Maria

Vad fina kläder och va kul att din dotter nu ska ha de :)

Nu när jag är hemma igen och kan lägga in bilder, så vill jag gärna vara med på utmaningen!

Sandra på Ön

Så roligt när de kan använda kläder som man själv har haft. Supersöt klänning och träskorna är så fina.

Melanie

Sv: javisst börjar han bli stor nu, ursch vad fort det går! Han blir ju 2 månader idag - jisses!



Åh så roligt att ha kvar sånt som man själv hade!

Jennie

Så himla kul när man kan återanvända sina gamla kläder :)

Hoppas kunna göra detsamma till Pussel... om det blir en flicka förstås. Fast iofs så har jag några gamla Levis-jeans som även en liten kille skulle kunna använda ;).

Extra kul med klänningen när man får se en bild på dig i den.

Låter härligt med plantering! Det ska jag pyssla med imorgon, då blir det en tur till Blomsterlandet. Kram Kram!

Dessi at [Home and desire]

Guuud så fin! Lilli passar ju verkligen i den också! :)



Kommer Lilli börja i förskolan nåt när bebisen kommer eller du ska ha henne hemma?



Kram!

Angeliqa

Det är så fint med ärvda kläder tycker jag. Jag brukar klä Miranda i mina gamla kläder och så jämför jag bilder sen och gläds åt att vi är lika.

boosse

Vad sött! Jag har tyvärr inget kvar från det att jag var liten. Bedårande! Kan föreställa mig när Lilli klampar fram i träskorna...klipperklapp :)

Anne

Så sött!