photo a day - breakfast.

Den här var ju enkel. Frukost äter vi ju dagligen och den ser i stort sett likadan ut varje morgon. Havregrynsgröt, juice, mackor, ost, frukt, kaffe för den goda doftens skull - och så ett gott humör. Frukosten är nästan den bästa stunden på dagen i vårt hus, speciellt när alla tre får fortsätta vara lediga tillsammans.


foto: zandra claeson

Nu efter frukosten får vi se vad vi hittar på. Vi har nämligen en seg pappa som spelade bortamatch igår och kom hem sent, en dotter som lyckades klä av sig alla kläder (inklusive blöja) igårkväll och naturligtvis kissade ner hela sängen, som dessutom vaknade väldigt väldigt tidigt imorse efter att ha fäktat sig genom natten i vår säng. Och så har vi mamman; sammandragningarnas moder, som inte heller är sådär sprudlande pigg idag. Att det sen regnar igen gör en då inte alertare direkt. Det lutar dock åt leklandet och sedermera en lugn innedag!

Kul att så många ville hänga med på utmaningen förresten, är det nån fler som är på så är det bara att säga till. Imorgon är temat "Something you adore".

Andra som också tänker köra utmaningen: Dessi, Jennie, Linda, Hanna, Malin, Oprofessionell, Jonas och Hemma hos Linda.

Mina andra bidrag hittar du här: 1. You
Anonym

Emilia

Vilken härlig blogg du har :) hittade precis hit och lär komma tillbaka!!

Kram och ha en fin torsdag!

kiwiberries

vilka härliga frukost bilder!



sv: haha ja jag kan inget om smink men kohl har jag hängt med på nu =) och det känns konstigt nog naturligt för mig!

livetoday

visst var det växjö! :) är du också här ifrån kanske?

Malin - Mamma till Alice & Lowe & lillasyster i magen! <3

Så himla härliga bilder ! :D

Andrea

Jag älskar era tapeter! Och det där lite äldre bordet till var ju skitsnyggt. Jag älskar sånt!

lovisa/polichinelle

hittade precis hit. vilken härlig blogg! jag gillar ditt fototänk och dina ord. är lite nyfiken på det här mörkaste småland, var bor du? jag är nämligen också smålänning.

En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Men vilket härligt frukostbord !! Och jag älskar era kökstapeter :)

Chula

Jag är på!

lovisa/polichinelle

svar: Nämen jaha! Jag är från kusten, Oskarshamn närmare bestämt, men bor i Växjö nu!

Spanienfrugan

Älskar tapeten i ert kök. Ja frukoststund har guld i mund!

Evelina

Gud vilke snygga tapeter ni har!!! Supergillar dom!



Min vän har startat en second hand på nätet som riktar in sig på barnkläder av finare märken för billigt pris, ett tips för dig med småbarn: http://newin.se/



Ta hand om dig!

Evelina

Jennie

Härliga frullebilder! Imorgon kör jag igång med utmaningen :)

Kram på dig!

Elin

Men gud vad gott, ser ut som värsta hotellfrukosten ju :)Gillar verkligen fotoutmaningen, hade jag haft tid hade jag hängt på men får nöja mig med att kika in här varje dag istället ;) Ha en bra kväll! kram

Linda

ÅH! Älskar utmaningar :-) Jag är med!

Farbror Jonas

Jag tog 24 bilder ikväll. Ska lämna in rullen imorgon. Kan man få lite uppskov för framkallning och leveranstid?

A cup of emilia

Härliga Bilder :) Tack! Den är faktiskt egentillverkad :) Kramar Emilia

Anonym

Kul utmaning, jag är på!