photo a day - makes you smile.

Lillis gammal-farbror-utan-tänder-pose från augusti förra året.
Får mig lätt på gott humör. Varje gång!

Andra som också gör utmaningen:
Dessi, Skattkistan, Vardagspusslandet-Linda, Hanna, Malin, Oprofessionell, Jonas, Emilia, Hemma hos Linda, Chula, Erika, Himmelsblåaögon-Linda, Johanna 1, Eva, Maria och Johanna 2.

Mina andra bidrag hittar du här: 1. You, 2. Breakfast, 3. Something you adore, 4. Letterbox, 5. Something you wore, 6. Makes you smile, 7. Favourite, 8. Your sky, 9. Daily routine, 10. Childhood, 11. Where you sleep, 12. Close-up, 13. In your bag, 14. Something you're reading, 15. Happiness, 16. Morning, 17. Water, 18. Something you bought, 19. Sweet, 20. Someone you love, 21. Reflection, 22. Your shoes, 23. Something old, 24. Guilty pleasure, 25. Something you made, 26. Colour, 27. Lunch, 28. Light, 29. Inside your fridge, 30. Nature, 31. You - Again.
Angelica

Hahahahaha, jag dööööör!!!!!!!

Linda - När 4 vill bli 5

Gud vilken härlig min :-D

mammaTEA

Hihi underbar bild!

Melanie

hihi gullunge!

Alfva

Men bedårande! Har en hel drös med såna bilder på datorn som det bara är att bläddra igenom om jag skulle känna mig nere. Underbart!

Erika

Haha jag dör lite när jag tittar på bilden! Så himlans rolig min! Söt som socker :)