photo a day - favourite.

The Soundtrack of Our Lives meet Slussens Pensionat på Orust. Där har vi nog favoritbandet med favoritplatsen. Smultronstället med det där extremt mycket extra. Intimt, familjärt och helt magiskt och jag kan verkligen rekommendera er att åka dit om ni aldrig har varit där! Daniel Lemma, Moneybrother, Ebbot Lundberg och Eldkvarn är bara några i raden av alla sköna lirare som brukar spela nämligen, och är man inte musikintresserad (hur man nu inte kan vara det?) finns det en massa andra saker man kan göra istället!
Den här bilden tog jag dock i Luleå på Kulturens Hus nu i oktober när jag överraskade Johan med konsert och hotellvistelse, men favoritspelningarna har varit de på Orust. Alla kategorier!




Fler som också gör utmaningen:
Dessi, Skattkistan, Vardagspusslandet-Linda, Hanna, Malin, Oprofessionell, Jonas, Emilia, Hemma hos Linda, Chula, Erika, Himmelsblåaögon-Linda, Johanna 1, Eva, Maria och Johanna 2.
Någon mer som vill vara med? Säg till så lägger jag till i länklistan!

Mina andra bidrag hittar du här:
1. You, 2. Breakfast, 3. Something you adore, 4. Letterbox, 5. Something you wore, 6. Makes you smile, 7. Favourite, 8. Your sky, 9. Daily routine, 10. Childhood, 11. Where you sleep, 12. Close-up, 13. In your bag, 14. Something you're reading, 15. Happiness, 16. Morning, 17. Water, 18. Something you bought, 19. Sweet, 20. Someone you love, 21. Reflection, 22. Your shoes, 23. Something old, 24. Guilty pleasure, 25. Something you made, 26. Colour, 27. Lunch, 28. Light, 29. Inside your fridge, 30. Nature, 31. You - Again.
Sabine-Välbefinnaren

Orust.. härligt. Jag växte upp på Tjörn i tonåren. Härligt ställe på sommaren, men trist på vintern. Men så är det nog på dom flesta ställen.



Skottland var verkligen underbart. Tror nog att vi kommer åka tillbaka, men då under en varmare period.



OK, jag använder inte så mycket spiskummin, men massa chili. Ska prova med mer spiskummin nästa gång.



Trevlig kväll.

Jennie

Härligt! Mindre och intima konserter är de bästa :) Har aldrig varit på Orust, men att gå på konsert där vore ju en anledning till att åka dit. Kram!

Oprofessionell

Åå! TSOL, som jag älskar dem. Och vilken fantastisk bild dessutom!



Missar det inbokade besöket på Hultsfred i år pga att en vän hastigt planerat bröllop just den helgen, men kikade lite lystert på en Piteå- biljett efter ditt tips. 100 mil hemifrån i v 37 känns dock liiiite risky. Men det är ju TSOL... den som lever får se :)



Kram

Linn

Det här verkar ju jättekul! Jag vill vara med och startar i dag :-)