photo a day - you.


Första dagen på fotoutmaningen idag och här är alltså jag. Fotad av mig själv nu ikväll. Sprungit fram och tillbaka, lett mot kameran och försökt fånga.. jag vet inte jag. Mig. Som jag ser ut utan att se tillgjord ut. Tyvärr utan tillfredsställande resultat och tillslut gav jag upp. Det här får duga. Jag har håret utsläppt, vilket jag aldrig har annars och jag ler, kanske lite tillgjort, men det är ändå nåt jag brukar göra. Väldigt ofta.

Kika gärna in hos de andra som gör den här utmaningen, vi är nämligen några stycken som kör igång nu i veckan. Här är de som har sagt till om att de vill vara med:

Dessi, Jennie, Linda, Hanna, Malin, Oprofessionell och Hemma hos Linda.

Är det någon fler som är intresserade av att hänga på så är det bara att säga till så lägger jag till er i länklistan också. Och kom ihåg; man behöver inte vara fotointresserad för att göra utmaningen, utan bara intresserad av att visa vem man är.

Roligt att äntligen vara igång, imorgon väntar temat breakfast. Det torde bli lätt!