Naturligt svart

Drygt ett år tog det innan jag hade smakat färdigt på den blå färgen. Tillslut föll valet på naturligt svart, eller S8500-N som den också heter.
 
Och jag är jättenöjd. Nu passar skåpet in alldeles mycket bättre!
måla, loppisskåp, jotun
Veronica

Så himla fint!

Svar: Tack så hjärtligt <3
Zandra Claeson

Anonym

Oj va fin den blev. Tänkte faktiskt på den idag, lite ja den är ju som fin i färgen men undra om inte syrran ska måla den ändå... :) kram

Svar: har aldrig varit riktigt hundra på färgen, den har som aldrig riktigt passat in men nu tycker jag det blev mycket bättre :)
Zandra Claeson

Robex Lundgren

gillar du musik, missa inte min blogg intervjuar band varje dag
http://ghgumman.blogg.se/
http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

Hanna Karlsson

Vad snygg den är!

Svar: ja visst blev den tjusig!
Zandra Claeson

Katta

Hej fin blogg du har :) Kicka gärna in min blogg. Och skriv även gärna en liten kommentar så blir jag glad :) Kram på dig.

Svar: Tack, vad roligt att höra :)
Zandra Claeson

Stickan!

Jättesnyggt!

Svar: Tack :)
Zandra Claeson

När Annie fotograferar

Riktigt fint!

Alina

Fint! :)

Sofie Westberg | sofiewestbergs.se ♡

Jättefint! :)

Svar: Tack så mycket :)
Zandra Claeson

Joe

Super fint!!

Svar: Tack :)
Zandra Claeson

Isabella

Så himla fint!

Svar: Visst blev det? Är supernöjd :)
Zandra Claeson

coffeeandcupcake.blogg.se

Så fint :)

Svar: Tack :)
Zandra Claeson

lisa

Väldigt fint!!

Svar: Tack :)
Zandra Claeson

marycaroline.blogg.se

Snyggt :) Var det blått alltså när du köpte det? Förmodligen har det ju varit naturfärgat från början. Men att måla svart eller vitt är verkligen snyggt :)

Svar: Jo det målades blått av de tidigare ägarna och innan var det naturellt, vad jag kan se. Annars hade det nog fått vara så i forts också :)
Zandra Claeson

Julia

Jättefint!

Amanda Lundkvist

så fint! :)

Jessica

Snyggt skåp (och färg)

biggeros

Fint med svart skåp =)

Mirjam Wallmark

Superfint!

Malin Bergsell

Vackert :)

KP

Snyggt skåp, gillar den färgen! :)