Love at first sight.

Här är det!!
 
Det där überfina loppisskåpet som jag har talat mig varm om några gånger. Och inte är det väl så konstigt att ha-begäret väcktes vid första ögonblicket? Det är ju bara såå vackert!
 
Och tungt. Och gammalt. Och alldeles alldeles underbart!
 
 
 
Färgen däremot får jag se om jag behåller. Svart kanske? Eller nån galen senapsgul variant?
Tid får utvisa..
 
 
Aaah.. det är så himla himla fint alltså..
JUNITJEJ

Åh, vad fint!

Adam Mikael

älskar loppis!
tycker om den blåa färgen. :)

Anonym

Älskar det! Och behåll färgen!!

Jenny - mammaliv o Nashville

Älskar det!! Och behåll färgen!

Mammatea

Förstår att du är nöjd. Det är ju så fint!

Charlotte

Hej hej!
Så jättefint skåp...jag älskar gamla möbler..
Charlotte

Elin

Jättefin!

Maria Thöyrä

Den var jättejättefin. Först tänkte jag svart vit kanske pga harlequin mönstret i trät men den där blå färgen är faktiskt jättefin. Behåll.

KADRI

jättefin. behåll färgen.

Jenie

Tycker att det är jättefint som det är i den där härliga blå/lila nyansen! Och sicken vacker bukett blommor ovanpå :) Snart kommer ni ner och självklart är du/ni välkomna på fika i Åryd! Kram

emma sofie

Jag tycker färgen är jättefin!

Emelie Petersson

Åh, så mysigt snyggt.
Jag tycker det är jättefint i den blåa färger.
Men det beror ju på om blått passar i ditt hem.

Madelaine

vad snyggt det är som blått - en riktigt härlig färgklick!

Mvh Madelaine

Maria Karlsson.

Såå fint skåp och såå fin blå färg....

Annika

Söt blogg :)

Mathilda

Åh, det var riktigt vackert! Superfint!

Bohemhoe

så fint! möbler som e gamla håller ju längre så en riktig investering det där!

erikasblogg.se

Skåpet är så riktigt jäkla fint och jag är bra avis på dig kan jag säga ;) Behåll färgen, den är asläcker!! Kram fining!

Tiina

Skåpet är helt underbart! :)
Färgen på det hade passat in hos mig,
har ett Loppis-skåp som jag inte vet vilken färg jag ska måla nämligen, kan inte bestämma mig men träfärgat vill jag inte har.

Annster

Så fint :)

Maria

behåll färgen!! är ju det finaste med hela skåpet :)

EMELIECATRINE

Neeeeej, behåll det blått!! Så underbart fint!

Malin Aurora

Åh jisses så vackert!

Anna

Jättefint! Passar bra i blått också tycker jag ^^ Lite annorlunda :)

Elin Jonsson

Men så himla fint! Jag älskar färgen som är, jättefint ju :)

Tommy

vad ska vara i den?

Thea

Vad snyggt!

Ragna jonasdotter

såå fint! :)

Sofia

Så fint :-)

Sarah

Jättefin! :) ♡

Alice (:

Snyggt!

femipower.blogg.se

fint!:))

Sara Ekman

Så fint! :)

Amanda

Superfint!

Ellinor

ååh så fint! :D

Sandra - Fika of the day

Vilken underbar färg! Lite ovanlig också.

Siri

superfint!

LINN ★

fin blogg :)

Tina

Jättefint =)

Fröken

Gillar stilen :)

kerstin

jätte fint snygg färg med var det den från början?

Svar: Jag tror det har varit en ljus färg innan, men är inte säker. Måste skrapa lite på baksidan och kolla :)
Zandra Claeson

Camilla

Riktigt fint skåp. Jag är en sucker för gråblåa toner. Kanske vore något :) :)