ny vecka.



Nu ser man det kanske inte på bilderna, men vilket väder det var igår alltså! Klarblå himmel, vindstilla och en stor värmande sol när vi grillade lite nere på isen. Så fort vi vaknade packade vi matsäck och åkte ut till stugan bara för att vara. Lilli sprang omkring på isen, klättrade på stenar och drog runt med sin pulka medans vi försökte njuta av solen så gott vi kunde. Söndagen avslutades med att titta på Johans match och sedan en lång varm dusch. Obeskrivligt skön dag.

Idag är det desto vanligare igen. Jag har bakat såna här och tvättat grillstinkande kläder och passar just nu på att läsa bloggar medans Lilli sover, men ska alldeles snart ge mig i kast med en välbehövlig städning av badrummet. Kanske måla en hylla också om jag hinner. En vanlig vardag helt enkelt.
Sandra

Härlig dag ni ser ut att ha haft i går. Måste också sätta i gång med lite kvällsplock här hemma. Vad är det för hylla du målar?

Hanna

Gud så härligt det ser ut!!

Fast jag är rätt glad att vi slipper snön här nere nu..aldrig har jag längtat så mycket till våren som nu!

En chic mammas bekännelser

gud vad härligt det ser ut :)



vart köper du dina barnkläder? favoritaffär ? :)

a cup Of Emilia

Åhh så mysig dag ni verkar ha haft :) Kramar Emilia

En chic mammas bekännelser

mm tradera har mkt bra :) den sidan blir bara bättre och bättre för varje år som går.



tack :) det börjar att ta sig mer och mer :) har ni fortfarande snö ??

yasmine modell mamma och fru

fina bilder

Allt bra idag denna fina onsdag?

Delta gärna i min bloggtävling.

Eller har du lust med bloglovin byte säg isåfall till när du lagt till mig

♥KRAM♥

Henrik Stigell

Ser fantastiskt härligt ut!

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

se så härligt ut :D

Junitjej

Vilka fantastiska bilder!

Mari

=)Härliga bilder. Jag blir nästan lite avundsjuk på all snö....

Jonas

Fina bilder =) jag hoppas dock att det är den absolut sista dagen med snö nu i Strängnäs, för enough Is enough liksom...nu vill jag ha vår :)

Ninni - Foto & Vardag

så härliga bilder =)

Emmelie, mamma till Ebba och Hugo

vad härligt ni verkat ha det:)

Emily och Lina

Åh det ser helt underbart ut! :)

Marie Öberg

Det vore jätteroligt om du vill vara med och tävla i min blogg!

Du kan vinna ett presentkort, 200 kronor, på Mykidoo.se som har fantastiska barnkläder, leksaker m.m. :)



Passar även på att önska en riktigt glad påsk! :)



/ Marie