Ny hallförvaring

Råkade på en fulbyrå på Kupan som blev ett litet makeover-projekt i helgen. Eftersom hallen är så himla smal har jag letat land och rike runt efter en smidig hylla/bänk/byrå men inte hittat nån som är tillräckligt liten. Så när jag hittade den här riktigt fula hemmagjorda byrån för 40kr kände jag att det var värt ett försök i alla fall.
 
Slipade ner den gamla färgen ordentligt och målade två lager med helmatt snickerifärg. Gjorde en benstomme av reglar och vips så hade vi en perfekt hallmöbel.
 
Tycker att de gamla knopparna passar bra, men funderar ändå på att byta ut dom mot en läderrem eller nåt liknande, bara för att det är så rackarns snyggt!
 
Så, vad tycker ni? Hiss eller diss?
 
 
Och förresten - tusen tack för alla gulliga kommentarer om Amanda i inlägget under. Så roligt att ni gillar :)
 
 
hallförvaring, hallbyrå, DIY
anna

snyggt!!! vad duktig och kreativ du är :)

Svar: Tack, jag gillert också :)
Zandra Claeson

Linda

Snyggt! :)

Svar: Tack :)
Zandra Claeson

Nemanja V

Riktigt bra!
Snyggt!
Hört att din sambo är riktigt vass också, vilket team!

Svar: Jo han kommer med alla idéerna och jag snickrar ;)
Zandra Claeson

Veronica

Så fint!

Svar: Tack!!
Zandra Claeson

Mammatea

Fint det blev! Du är så duktig.

Svar: Men tack snälla du :)
Zandra Claeson