Fint i sommar

 
 
 
Det här skulle jag vilja svassa runt i i sommar när magen putar åt alla håll. Svalkande långklänningar och sköna t-shirts och ett par snygga typgskor till. Så härligt!
 
Tycker att Zalando har rätt mycket fint på mammafronten och även om utbudet är rätt litet än sålänge så har även Lindex börjat om med mammakläder vilket är glädjande. (Dock inte i butik utan bara i webshopen tyvärr.) Annars har vi ju alltid HM som står för basutbudet och snyggaste leo-espadrillosarna!
 
Förresten, ber om ursäkt att jag ändrar i bloggen hela tiden - men oavsett vilka teman eller ändringar jag gör så känner jag mig aldrig riktigt nöjd. Nu testar vi såhär ett tag så får vi se hur det blir helt enkelt :)
Anonym

Om du har vägarna förbi Luleå så rekommenderar jag ett besök på Hafva, de har mammakläder och fina barnkläder.

Anonym

Om du har vägarna förbi Luleå så rekommenderar jag ett besök på Hafva, de har mammakläder och fina barnkläder.

Svar: Tack för tipset Helena, ska jag definitivt göra!!
Zandra Claeson

ACIRES - Fotograf i Skåne

Säg annars till om du behöver hjälp, hjälper gärna till! ;)

Svar: Åh, tack! Bra att veta, kanske blir aktuellt med nån förändring efter semestern sen :)
Zandra Claeson

Moa

Fint :)

Svar: eller hur :)
Zandra Claeson

Linda

Man behöver inte vara så värst gravid för att önska att man hade en massa svalkande långklänningar, sköna t-shirts och snygga tygskor för att tycka att livet leker. Mer sånt till folket :-)

Svar: Ja men eller hur :) Synd bara att alla snygga mammakläder går direkt, nu finns det bara de jättestora kvar så man måste vara snabb. Snabbare än jag har varit hittils iaf..
Zandra Claeson