Renoveringsbarnen

Blev bara tvungen att ta kort på våra bebisar när dom sov såhär gosigt tillsammans nu ikväll. Är det inte häftigt att barn kan sova sig igenom nästan precis hur mycket oljud som helst?
 
Vi har nämligen turen att ha väldigt tålmodiga och okänsliga barn som oavsett om vi spelar hög musik eller dammsuger vid deras sängar, hamrar, river väggar, slipar golv eller trycker upp en kamera i deras sovande ansikten - så sover dom vidare.
 
Helt fantastiskt egentligen. Och obeskrivligt skönt när man renoverar ett hus!
 
Nu blir det sängen för mig. Medans Johan har jobbat som en galning hela helgen för att hinna slipa klart har jag och barnen flängt runt hos alla möjliga, och nu ikväll blev första varvet bets klart i sovrummet. Huvudet känns som kola och fötterna tunga som sten...
 
Kram och godnatt. Nu är det sommar hörrni :)
Jessica

Nämen åh vilka sötisnosar!

anna

det är jätte skönt, så har vi också alltid haft det. barnen har kunnat sova bland ljud

Svar: Skönt, det underlättar ju så mycket!
Zandra Claeson

Malin

Praktiska barn! Man lär sig att sova i brus. Jag sover bästa i lagom brus... med nackdelen att det kan ta några minuter extra att somna när det är för tyst :)

Svar: Jo så kan det ju vara :)
Zandra Claeson

Yllva

Vilka härliga bilder!

Moa

Så mysigt :)

LILITH - Boktokig mamma med borderline

Det är samma med mina. Snarare har de svårt att sova när det är knäpptyst hemma, de vill gärna ha lite ljud omkring sig. Det blir så hemtrevligt enligt dem.

Svar: Kan tänka mig det, tycker våra verkar gilla lite ljud och stök bättre också!
Zandra Claeson

Linda

Vilka fina bilder!
Vår busige 5åring har ju alltid vaknat av minsta mus *hrfrm* här får vi renovera när barnen är vakna ;-)

Anna Kubel

Men gu va jag älskar din blogg!! Så inspirerande, fina bilder, söta barn och en bebis på gång! Här kommer jag kika in många fler gånger!

Svar: Vad roligt att höra, du är så välkommen :))
Zandra Claeson