Gravidmage

Hej på er!
 
Vet knappt vart jag ska börja berätta men just nu har inte bloggen varit prioritet. Men bara så ni vet så håller jag på med en tokförsenad årskrönika som jag hoppas ni får ta del av snart.
 
Över jul och nyår var vi hursomhelst i Småland och firade och när vi kom hem var vi  först däckade av förkylning och tåg-jetlag och sen magsjuka. Så där har ni i alla fall tre anledningar till dålig närvaro härinne. Men mer om allt sånt sen alltså.
 
Tillsvidare tänkte jag bjuda på några gravidbilder på vännen Mickan. I mellandagarna tog jag nämligen några bilder på de blivande föräldrarna och hennes perfekta lilla bula. Mickan var supersnygg i vanlig ordning och hela hon verkligen strålade.
 
Ingen match att fota då :)
 

 
Tänk vilken himla tur jag har som fått äran att föreviga detta fina par. Känner att bilderna verkligen blev dom. Sansade och spralliga på samma gång ♥
 
 
Bilderna finns även på min hemsida www.zandrak.se ifall ni vill in och kika. Är det någon annan som också vill föreviga sin gravidmage här i trakterna av Piteå så gör jag det mer än gärna. Skicka i så fall ett mail till [email protected] så berättar jag mer!
gravidfoto, gravidmage, småland, gravidbilder
Mammatea

Fina bilder!

Svar: Tack tack!
Zandra Claeson

Junitjej

Kanonfina bilder!

Svar: Tack :)
Zandra Claeson

Tess

Åh, så fint! :) Kram

Svar: Kul att du gillar :)
Zandra Claeson

Anna Kubel

Vilka superfina bilder!!

Svar: Tack så hemskt mycket!!
Zandra Claeson

biggeros

Helt, helt underbara bilder på ett par som snart ska bli tre. Ha en bra dag, kram

Svar: Tack för de fina orden, vad glad jag blir :) Kram!
Zandra Claeson

Maria - mamma till Liam

väldigt fina gravidbilder :)

Svar: Tack så mycket :)
Zandra Claeson

anna

så himla fina bilder!

Svar: Tack!
Zandra Claeson

s p i n d e l t j e j e n

Jättehärliga foton! De har en fantastisk resa framför sig :D

Svar: Ja verkligen. Och tack :)
Zandra Claeson

Marie Bergman - Om livet på Cypern

Åhh vilka fina bilder! =)

Svar: Tack så hemskt mycket :)
Zandra Claeson

mamma till william o wilma

Vackra bilder du delar med dig av :)

Svar: Tusen tack :)
Zandra Claeson

Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

Helt underbara bilder, som alltid

Svar: Tack, vad glad jag blir <3
Zandra Claeson

Mickan

Tusen tack för fina bilder och fina ord! Kan säga tack hur många gånger som helst för vi är så nöjda! Och så var det såklart mysigt att träffa dig och Lilli igen. Nästa gång vi ses är kulan borta :) Kramar!

Svar: Då får det bli bilder på mini istället :)
Zandra Claeson

MYLLENBERG | kärlek, livsglädje & lite svettlukt

sista bilden fastnade jag extra mycket för. härliga bilder!

Svar: Åh, tack. Det är min favorit med :)
Zandra Claeson

Desireé | homeanddesire.se

Jättefina bilder Zandra! :)

Svar: Tack!! Vad roligt att du tycker det :)
Zandra Claeson

Anette

Vad duktig du är Zandra. Superfina bilder! Kram Anette

Svar: Men tack Anette! Vad roligt att höra :) Kram tillbaks
Zandra Claeson

Hanna Karlsson

Verkligen fina bilder!

Svar: Så roligt att höra. Tack!!
Zandra Claeson

Emelie

Grattis va roligt!

Svar: Tack <3
Zandra Claeson

hos familjen vanlig

Här har jag visst inte tittat in på länge..... en bebis till?? GRATTIS!!
Hoppas allt är bra med övriga familjen och att livet bara flyter på :)
kram j.

Svar: Tack så mycket!! Det skrivs så sällan härinne ändå så jag förstår att det blir glest mellan gångerna även för er som läser :) Allt är fint annars, för mycket att göra i vanlig ordning bara! Kramar
Zandra Claeson