Life is good again!

Är så himla glad och lättad just nu! 

Vattenläckan i badrummet är under kontroll och åtgärdat och just nyss löstes även datahaveriet. 

Det har varit några halvjobbiga dagar den sista tiden men tackochlov har det löst sig relativt smidigt. Läckan hann aldrig bli en regelrätt vattenskada och allt på min gamla dator gick att rädda. Imorgon kommer den nya som jag fick tag på av en granne (som för övrigt arbetar som grafisk formgivare, vilket passade mina datakrav alldeles utmärkt) - så äntligen ser det ljust ut för er som väntar på namntavlorna. Går förresten fint att beställa fortfarande, och än finns det några få ex kvar av "if we wait"- printet om nån vill ha. Skicka ett mail vid intresse så återkommer jag! (Info om tavlorna finns under kategorin Beställa namntavlor.)

Hepp! Nu ska jag väcka kidsen och fortsätta njuta av den här strålande torsdagen. Ha det fint hörni :)





Johanna / Fru form o fix

Vad skönt att det ordnar sig!

2-barns-mamman

Så skönt att allt löste sig så bra till slut! :-)

Svar: Ja verkligen! Hade varit alltför jobbigt om vi behövde riva upp badrummet och helrenovera det nu :)
Zandra Claeson

Mammatea

Skönt när det fixar sig!

Svar: Ja fy tusan, ibland har vi tur i oturen!!
Zandra Claeson

Jenny - mammaliv i Nashville

Alltså den underbara känslan då allt ordnar sig tillslut. Oslagbar! Gud så glad jag är för er skull!

Svar: Tack så mycket fina du!! Ja den känslan är oslagbar alltså, och speciellt att det gick att fixa relativt enkelt och billigt så vi slapp riva upp hela badrummet! Orka sånt liksom :)
Zandra Claeson