Första oktober.

Då var vi här tillslut.
 
Månaden då Lilli fyller tre år, när löven ändras från gula till röda, när första snön kan falla och förhoppningsvis även månaden då mitt företag startas.
 
Har kanske inte berättat så mycket om det än, men jag kan säga att det framförallt är ett tjänsteföretag där jag kommer utföra uppdrag som inredningsstylist/färgsättning, grafisk formgivare och fotograf. Sånt jag redan gör åt andra men nu kan jag ta betalt för det när förfrågningar dyker upp. Det kommer i första hand vara en bisyssla, jag vill gärna ut i vanliga arbetslivet igen nu, men man vet ju aldrig ifall jag kan komma att försörja mig på det i framtiden.
 
Berättar mer så fort jag kan.
 
Det känns i alla fall som om en lång och utdragen dröm sakta men säkert håller på att uppfyllas och just nu är huvudet smockfullt av allt som har med uppstarten att göra. Bland annat.
 
Ha en fin första oktober!
 
 
aina [fotoblogg]

Fin bild :)

Svar: Tack :)
Zandra Claeson

Maria @ Home is wherever I'm with you

Va härligt att få uppfylla en dröm :) Hoppas verkligen det kommer flyta på för dig :) Men det tror jag :)

ha en fin dag!

Svar: Åh, tack Maria! Det hoppas jag också, även om man känner sig lite rookie såhär i starten ;)
Zandra Claeson

Annika

Fin bild :)

Svar: Tack :)
Zandra Claeson

anna

spännande :)

Svar: verkligen, ska bli så himla kul :)
Zandra Claeson

mammaTea

Så spännande!

Svar: ja vi får hoppas det går fort att få igång!
Zandra Claeson

Hanna Karlsson

Vad spännande!

Svar: verkligen :)
Zandra Claeson

Sandra

Vilket spännande jobb :)

Svar: Ja, det är verkligen hur kul som helst :)
Zandra Claeson

Pernilla Chis

Vad spännande med eget företag!
Du är så duktigt, det kommer att gå hur bra som helst :)

Svar: Tack, vad snäll du är. Jag hoppas det! Just nu ska man bara försöka hinna tid till allt man vill och behöver göra :)
Zandra Claeson

Pyttianna

Vad härligt! Lycka till med allt!! <3

Svar: Lite sent svar, men tusen tack :)
Zandra Claeson