Nyföddbilder.

 
Fotade den här lilla godingen i söndags. Mario - tre veckor.
 
Otroligt fin.
 
Och visst blir man allt lite sugen på en till när man får vara i sånt här sällskap en stund, det får jag nog medge ändå ;)
 
nyföddbilder, bebisbilder, mario
None None

Fin fint :)

Svar: Tack :)
Zandra Claeson

None None

Fin fint :)

MaryCaroline

Vilka goa bilder :) Har funderat på att låta dottern fotograferas flera gånger, men blir liksom aldrig av :/ :)

Svar: Gör det! Du kommer aldrig ångra dig. Jag kan ångra att jag inte tog NOG många bilder på mina småttingar :)
Zandra Claeson

Julia

Supersöt ju! Vad är det bebisen ligger i på nedersta bilden? :) och vad har du för olika objektiv?
Kram

Svar: Han ligger i mammans gipsavgjutning som gjordes i vecka 37+4. Till dessa bilder har jag använt Nikkor 50mm 1,4G :)
Zandra Claeson

susana

åh va fina bilder. Jag väntar min första lilla knodd.

Svar: Så skoj, grattis :)
Zandra Claeson

Ida

Men åååh vilken sötnos!!

Svar: Visst är han :)
Zandra Claeson

anna

jätte fina foton

Svar: Tack :)
Zandra Claeson

Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

Åh vilka underbara bilder på denna färsking, älskar dom!

Svar: Tack, vad roligt att du gillar!!
Zandra Claeson

mammatea

Underbara bilder!

Svar: Tack så mycket!!
Zandra Claeson

Emma

Julia: han ligger i gipsmagen som gjordes i v 37+4 :)
/mamma till Mario

Malin Rosö - DIY - Lantliv - Villa Gråbo ♡

Vilka vackra bilder! Och ooootroligt gulligt med gipsmagen och placera sötnosen inuti, då kan man verkligen tänka sig att han faktiskt funnits innanför :)

Svar: Ja precis, tyckte det var en fin idé av mamman :)
Zandra Claeson

Jannie

Fantastiska bilder! tar du dig ner till kusten o plåtar våran lilla/e sen också??
Förresten. Det va ingen fråga. Det va ett konstaterande... KRAM

Svar: haha, gulle dig! Klart jag gör! Kram
Zandra Claeson

Malin

Guud så fina!!

Svar: Vad glad jag blir!! Tack :)
Zandra Claeson