Sånt som står på min att-göra-lista. Och sånt som inte gör det...

 
Jobbar febrilt med semesterbilderna, men det finns ju så många som jag vill redigera och ååh:a mig över ett tag innan ni får se. Så ni får vänta lite till.
 
Igår kväll skulle jag dessutom leta efter nåt i förrådet vi har i sovrummet, ni vet kallvinden bakom sängväggen, och kunde inte hitta nåt i all bråte där. Då fick jag nåt tuppjuck och drog ut allt vi bara kastat in när vi flyttade hit och började flytta och bygga hyllor och sånt istället.
 
Impulsiv? Javisst!
 
Så idag har jag hängt på brädgårn och i vårt vindsförråd och ooo:at och aaa:at mig över hur jäkla bra det blir.
 
Egenbyggda hyllor - av moi! - och bättre förvaring. Det mesta blev klart idag. Ska bara måla hela förrådet vitt ett varv till och sen börjar det tillfredsställande projektet utrensning och organisering. Jeeeey!!
 
Och så ska jag måla dörren och hitta på nån tjusig lösning till golvet därinne.
Sen är det färdigt :)
 
Boosse

Sådana ryck får jag också ibland, tyvärr alldeles för sällan. Inga egenbyggda hyllor än iaf :) Våra garderober är ff fyllda till taket...och vi har bott här 6 månader. Någon dag innan BF drog jag ut allt ur garderoberna i vårt sovrum oc'h rensade och sorterade i alla fall. Alltid något.
Och 3 dagar senare kom lillebror Marvin :)

Svar: Men åååh, har han kommit nu?? Grattis för tusan!! Och Marvin! Vilket fint namn :) Gick allt bra?
Ja dessa ryck är inte att leka med ibland. Sa till Johan idag att om han och ungarna skulle åka härifrån en vecka, skulle jag säkert ha kåken färdigrenoverad när de kom tillbaks. Galet mycket energi just nu :)
Zandra Claeson

Karro och King :)

Vilken fin bild :)

Svar: Tack så mycket :)
Zandra Claeson

Hanna Karlsson

Ska bli kul att se resultatet sen. :-)

Svar: Och nu kan du se det :-)
Zandra Claeson

Mammatea

Såna ryck är bra!

Svar: Ja de blir så snabba och ärliga på nåt vis. Inget lull-lull utan bara rakt på!
Zandra Claeson

Petra/Popetotrora

Det bästa brukar va att få såna där fixarryck. Då går det rätt snabbt och enkelt. De projekt man gått och planerat och fnulat på länge har en tendens att kännas så stora och jobbiga. :)

Svar: Ja visst är det så! Jag har planerat att ta tag i matsalen alldeles för länge nu, men lyckas alltid klämma in en massa andra småprojekt emellan. Bara för att det är liiite mer arbete med att få det färdigt också. Men efter helgen kanske ;)
Zandra Claeson

Boosse

Haha härligt med så mycket energi!

Tack! Han kom den 7e i raketfart. Allt gick bara bra. Vi hade inga nya namnförslag utan tog ett alt. sen Maribel låg i magen men det passar vår söting perfekt :)

Svar: Oj vad härligt att höra. Alltid skönt när de väljer raketfart ;)
Zandra Claeson