Kvällsbloggen.

Nu är nog kalasen slut för ett tag framöver. Åtminstone hemma hos oss.
 
Det har minst sagt varit en intensiv helg med fredagens varmkorvsmiddag och tårtbjudning, lördagens spontana Skellefteåhäng och så dagens kalas där vi firat pappa som fyller år och Ebbot för de som missade i fredags.
 
Och det är alltid lika skönt när man har haft huset fullt och borden dukade till brädden, att bara få städa av och tona ner igen. Återgå till det vanliga.
 
 
Ikväll har jag även fått lite arbete gjort vilket känns skönt. Tror knappt jag öppnat mailen på över en vecka så där var det ju en del att ta itu med. Imorgon ska några namntavlor (kolla länk) skickas till tryck och om jag hinner tänker jag börja med matsalen.
 
På söndag ska det vara så gott som färdigt (är planen alltså) så med dessa bilder säger jag adjö till laxrosa linväggar och hoppas att ni haft riktigt härliga och somriga dagar ni också :)
 
 
Kram på er!
 
mormor

Tack för i fredags och igår! Bästa bullarna.....! Kram till Er åxå...

Svar: Tack själva!!
Zandra Claeson