Börjar om.

Panik!! Jag hade skrivit fel årtal på en av namntavlorna som kom idag. Tack och lov är de så sjukt bra på Ram & Reklam här i stan att de hinner trycka om redan idag. Alltid fin service och snabba leveranser där vilket är guld värt när man klantar till det!
 
Gör om och gör rätt liksom...
 
Apropå göra om, så har jag börjat med matsalen idag. Bredspacklat en vägg och hinner förhoppningsvis ett par till innan dagen är över. Ska bli skönt med vita väggar när det är färdigt.
 
 
Efter att väggarna är vita ska även fönstrena, alla lister, taket och skjutdörrarna målas samt byta yt fönsterbrädorna. Bordet tänkte jag även slipa av och betsa i en gråaktig ton. Tapet har jag däremot inte bestämt om vi ska än, så det får jag nog suga på ett tag till helt enkelt.
 
 
Fler bilder kommer. Såhär såg det i alla fall ut för någon månad sen.
 
Sanna

Jag älskar dina inlägg om era renoveringar. Då vi percis har köpt ett hus med lättare renoveringsbehov så e det väldigt inspirerande att läsa.

Svar: Ledsen för så sent svar, men jag har haft haft datorsemester i över två veckor nu.. Vad glad jag blir att höra att du gillar dessa inlägg! Förhoppningsvis får jag en nytändning snart och kan visa ännu fler :)
Zandra Claeson