Måndag.

Snöstorm utanför fönstret idag så jag ställer nog in den där långpromenaden jag hade tänkt ta med ungarna. Istället får jag värma upp bilen så att vi kan ta oss ut ändå. Behöver handla lite grejer, bland annat pyssesakerl till Lilli och nån form av lyckönskningspresent till Anna eftersom hennes hudklinik/salong öppnar idag. Skoj med invigning!
 
Annars blir det nog en relativt lugn dag. Ska prata med banken om eventuellt huslån och ikväll tänkte jag hinna simma en sväng. Och så måste jag få ner alla tankar i en idébok - pronto. Håller på att svämma över av alla braiga idéer och lösningar jag fnular på just nu...
 
tulpaner, tulpan, mässing, ljusstakar, iphone, skänk, porslinshuvud, byst, florablad
Ana Zagreb

Jättefin bild! Våren <3

Svar: Tack! Ja det blir härligt :)
Zandra Claeson

Emelie Petersson

Så underbart vackert.
Älskar ljuset och de vackra växterna :-)
Vi alla längtar nog till våren nu.

Svar: Tyvärr känns våren långt borta här, nu har vi säkert 70cm snö efter snöovädret som drog in igår ;-)
Zandra Claeson

Sanna

Fint!

Svar: tack!
Zandra Claeson

Emma Johansson

Så härligt! Vårigt och fint :)!

Svar: Inte om man tittar ut dock ;-)
Zandra Claeson

Sara Ekman

Snöade massor här igår kväll, men nu är det uppehåll som tur är :)

Svar: Ja det är rätt skönt när det INTE snöar faktiskt :)
Zandra Claeson

BelleBoo

Roligt med invigning =). Här är det plusgrader och ingen snöstorm. Skönt.


// Kolla gärna in min webshop (säljer mina egendesignade tavlor) http://belleboo.se \\

Svar: Skönt med vårkänslor som kommer krypande då förstår jag :)
Zandra Claeson

Therese

Härlig bild! Hoppas du får en riktigt fin dag!

Svar: Tack så mycket <3
Zandra Claeson

jenny - mammaliv i nashville

Vad härligt att du har så mycket ideer! Nu blir jag nyfiken :)
Blev så inspirerad av alla dina vackra ljustakar att jag letade reda på ett par här på loppis :) Blev SÅ nöjd. Jag kommer nog kopiera ditt hem rak av, haha. Eftersom det kanske inte är så enkelt att flyga dig hit ;)

Svar: haha, nu blev jag ju inte så lite smickrad! Roligt att du hittade egna, tycker dom är så himla fina. Något av inredningens under-dog :)
Zandra Claeson

Linda

Vilken fin bild!
Jag själv har några gamla gömda undanstoppade mässingsljusstakar liknande dina, i en låda (kan nästan se dig gapa över vilken hemsk människa jag är, hihi)
Men nu blir jag faktiskt lite sugen på att ta fram dem och ställa i grupp som du gjort - fast jag skulle ju behöva ha en lika fin och ljus vägg bakom!

Svar: Ställ fram ställ fram!! Ni har inte nån vitmålad öppen spis eller nåt du kan ställa dom på då? Där skulle dom nog passa utmärkt. Iaf bättre än i en låda ;)
Zandra Claeson

Jennie

Hoppas att du hittade någon bra present och att det blev trevligt :) När du fotat den här bilden, har du använt någon av dina skärmar då? Du får dem alltid så ljusa och klara ju :)

Svar: Jag utnyttjar dagsljuset så gott det bara går. Är det inte tillräckligt drar jag upp ljuset när jag redigerar sen. Sällan jag orkar dra fram skärmarna faktiskt :)
Zandra Claeson

BelleBoo

Sv: Ja, men nu är det 6 minus igen, bläh. Viill haaa sooommaaaar.

Svar: haha, typiskt :S
Zandra Claeson