Grattis till mig.

Det var en ganska behaglig födelsedag jag hade igår. Min trettioförsta födelsedag för att vara exakt. Johan och barnen väckte mig med sång och frukost på sängen och sen gick dagen i rasande fart.

Lilli skulle till dagis ett par timmar, Johan tränade och handlade och jag och Ebbot hängde mest här hemma. Städade lite och packade tavlor. Vid femtiden kom familjen över och åt Johans supergoda hemmagjorda pizza med oss och sen avslutade vi med ananaspaj och kanelbullar. Perfekt dag på alla vis om det inte vore för våra olyckor just nu..

Stoppet i badrummet är nämligen fortfarande kvar och i samband med detta har vi upptäckt att det läcker vatten ner i köket när man spolar i toaletten och ledningen blir överbelastad. Så nu väntar vi på att nån från försäkringsbolaget ska komma hit och ge oss domen.

Och som om detta inte vore nog kraschade vår laptop i förrgårkväll.

Tack och lov sparade jag över massor av saker på den externa hårddisken för några veckor sen, men allt arbete med namntavlorna och annat sånt där som ligger i enskilda program kan jag inte använda för tillfället. Förhoppningsvis går allt att rädda men det är bara så sjukt trist och energikrävande med ännu en grej att fixa med, för att inte tala om hur ruinerade vi kommer att bli. Suck alltså!

Men. Det är väl i såna här lägen man får vända oss till kärleken och bara hålla ut helt enkelt ♡

 

2-barns-mamman

Grattis i efterkott! Härligt med en skön födelsedag! Mycket mindre kul med det andra! Hoppas det verkligen löser sig till det bästa (och billigaste priset)!

Barret

Vet hur det känns! Fuktskada i badrummet, sen rasade tvättmaskinen och därefter datorn. X antal tusenlappar som jag hellre hade spenderat på vår kommande bebis liksom! Gaah!

Svar: Nä fy så tråkigt, ni ska alltid vara värst ;D Hoppas det löser sig för er också ♡
Zandra Claeson

sandra

Grattis i efterskott! Hoppas det löser sig så smidigt det bara går både med avlopp och datorn!

Astrid

Grattis i efterskott! :)Hoppas att det löser sig för er med badrummet och datorn.

Svar: Tack Astrid, nu verkar det ha vänt iaf vilket är himla skönt :)
Zandra Claeson