EFIT - 23/9.

Hade helt glömt bort att det var dags för en ny EFIT imorse när jag vaknade. Båda ungarna hade kissat utanför blöjan och så var det rätt kallt i stugan så det blev full rulle direkt nästan. Tack och lov fotade jag lite medan vi höll på att packa ihop, så idag startar min efit med lingon.
 
10.24
 
11.20 Kommit hem och packat upp allt.
 
12.30 Strike a pose! Nyduschad iförd mina finaste slapparbrallor...
 
13.35 En mätt och trött lillebror sover i vagnen. (Älskar hans små händer.)
 
14.30 Ny blöja och rena byxor för Lilli. Efter att hon inte hade sovit middag.
 
15.29 En plåt med alldeles nygräddade minicitroncupcakes.
 
16.30 Stå-och-gräva-i-kylen-och-trampa-på-duplo-dags! Det slutade med rester.
 
17.32 Jag lämnar ungarna med moffa och åker och tränar box med syrran och mamma. Skrällvarning på det alltså!
 
19.27 Hemma igen och skyndar mig att lägga ungarna. Båda somnar som små stockar på två röda, hur skönt som helst.
 
Blev däremot ingen bild vid halv sju (eftersom vi fick våra kroppar misshandlade, typ) så den här får avsluta dagens EFIT. Mycket hinner man med under en dag, även om man inte tror det. Nu ska jag ta en snabbdusch och stupa i säng jag också. Helt slut!
 
Linda N

Tänk att kunna stå i mysbyxor och vara så oförskämt snygg. Du är ju lika bra framför som bakom kameran för tusan! Fantastiska bilder som vanligt:)

MiMiTa

Hei!

Koselige bilder du har tatt i dag, hvor gammel er din søte lille i vognen? Har ei på 5 mnd selv (blant annet:p)


Svar: Tack för de vänliga orden :) min son blir tre månader på fredag!
Augustifamiljen

Yohannas.se

Snygga skor!!!! Å vad härligt å kunna åka iväg sådär å träna, hur går det med formen???

Svar: Haj sötis, formen är väl sådär. Fortf ont i rygg och fogarna ibland men kan ändå springa och röra mig hyfsat bra nu tycker jag. Behöver träna rygg och mage så jag får upp styrkan där så det onda försvinner nångång :) hur är det med din form?
Augustifamiljen

Pyttianna

Vad mysigt det ser ut. Vardagligt myspys, kul att se!

Kram!

Karin O

Jättefina bilder:)

Frida-FantastiskaMamman

Ja tänk vad mycket man egentligen gör på en dag och du dokumenterar då enbart en liten del av det ....

Kramar

Sara

Tur att det är fler som har legokaos ;)

Mia

Mysig dag! Trevlig vecka!

Anonym

Hej! Nu måste jag fråga hur du lyckas ta bilder när folk är mitt uppe i något? Alltid när jag tar fram kameran för att fota för bloggen börjar det posas och jag lyckas bara inte få bilder ur "mitt i vardagen" om du förstår hur jag menar. Du verkar proffs på den så jag hoppas du kan hjälpa mig med mitt lilla dilemma!

Svar: Oj, nu växte jag ju typ en meter, tack :) Jadu, för det mesta smygfotar jag så det inte ska bli så konstlat och det är väl ungefär det enda jag kan rekommendera. Att fota barn är också uppskattat eftersom dom sällan posar överhuvudtaget, allt med dom blir spontant.

Hoppas det hjälpte lite iaf :)
Augustifamiljen

Lena

Jeg vet godt hvor vondt det er å tråkke på lego...hehehe. Men nå er mine gull blitt store, så det problemet har vi ikke lenger ;)
Kjempekoselig inngangsparti hos dere :)

Takk for titten!

Klem Lena

Linda

Attans att jag ska missa varje EFT jag... jag får hålla utkik när nästa är i Oktober månad helt enkelt :)

Malin - Mamma till Alice, Lowe & Stella <3

Vad roligt! :D Jätte kul att se!

Yohannas.se

Wow, springa - låter som en dröm för mig!! För mig är formen okej, men jag har lååååångt kvar till "jag" - totalt muskel-lös men det får komma när jag är smärtfri en dag..!

Svar: Mm samma här! Längtar tills jag inte känner mig som åttio. Så det är väl bara träning och hålligång som gäller för att bli bättre...
Augustifamiljen