Och vinnaren är...

Nu är det såhär, att jag är så himla glad att det blev just den här vinnaren av presentkortet hos Frida. Inte för att någon annan inte var värd det, nej nej, men just för att den här tjejen är så himla fantastisk.
 
Av nittiosex namn valde slumpgeneratorn siffra 42, och där var hon. Anna.
 
Hon driver den här bloggen tillsammans med två andra tjejer. En blogg som handlar om deras erfarenheter med att hjälpa barn i Uganda och hur de varje dag arbetar med dessa frågor. De har varit dit flera gånger och nästa resa går av stapeln i februari. Det här är verkligen något som ligger mig så varmt om hjärtat, och jag har själv allt velat åka till Africa och göra allt som Anna, Jennie och Victoria gör, men så har det inte blivit så av flera olika anledningar.
 
Senaste projektet handlade om att skaffa och skicka ner julklappar till barnen på Bristol Academy och just nu följer dom försändelsen med spänd förväntan. Förhoppningsvis kommer allt fram!
 
Hursomhelst. Det kändes lite extra roligt att Anna vann. Faktiskt. Hon förtjänar verkligen den här vinsten med råge och jag hoppas att hon kommer bli så glad så glad.
 
Gå in på deras blogg och läs. Ni kommer bli lika berörda som jag. Det lovar jag.
 
Stort grattis till vinsten Anna. Fan vad glad jag är att du började läsa min blogg! Och tack till Frida som gjorde den fina vinsten möjlig.

Bild lånad från deras hemsida.
 
Vill ni hjälpa dom att hjälpa barnen där så tar de tacksamt emot era bidrag som skänks helt oavkortat! Bankgiro:669-2099 Kontonr: 8388-1 4016762-9.
Ni når Anna, Jennie och Victoria på [email protected].
erikasblogg.se

Jag läser hennes blogg med och hon min. Riktigt roligt att hon vann :) Hon är en fantastisk människa!!

Svar: Visst är hon det, jag är jätteglad att hon vann :)
Augustifamiljen

Anna

Men.... Jag vinner ju aldrig någonting? :) Vad himlans skitglad jag blir!! :) Och dessutom världens finaste ord om oss, så jag måste lipa lite också! TusenTusen Tack! För att du skriver så himlans bra i din blogg och för att du läser i våran :) Kramar, och tack igen! Anna

Svar: Det är jag som ska tacka, för att ni gör ett sånt fint jobb och för att ni låter oss andra ta del av det ni gör. "Era" barn är såå fina, all lycka till dom och er :)
Augustifamiljen

Therese

Grattis till Anna och vad roligt att just hon vann! Underbart!
Kramar

Svar: Tycker jag också :)
Augustifamiljen

Sanna

Vad fint! Jag måste genast in och läsa :-)

Svar: Gör det, var man sugen på att åka innan så blir man definitivt ännu mer nu :)
Augustifamiljen