Novembertävling!

Först och främst vill jag bara säga hur mycket jag tycker om er. Ni som läser, kommenterar och gör att den här bloggen känns glad och positiv och levande. Det var aldrig min tanke att såhär många skulle läsa bloggen när jag startade den för snart två år sedan, men nu skulle det kännas otroligt konstigt ifall jag bara la ner en dag och slutade.
 
För den betyder så mycket.
 
Inte minst för mig själv men framförallt för mina barn. Tänk att dom kommer kunna läsa om allt vi hittade på om dagarna när dom blir äldre! Och tänk så många bilder det finns på dom och allt runtomkring. Tänk om man själv hade kunnat gå tillbaka och se sin barndom på detta vis liksom, hur roligt hade inte det varit! Många gånger har ju tankarna på att sluta skriva kommit upp, inte minst på senare tid då tid helt plötsligt känns som en bristvara. Men så påminner jag mig om varför jag skriver och för vem, och då brukar inspirationen komma smygandes igen.
 
Hursomhelst. Det här inlägget är för er. Jag vill ge något tillbaka för all kärlek och respons ni har gett mig sedan starten och jag hoppas att ni förstår hur mycket det betyder att ni kikar in här varje dag.
 
Så. I samarbete med den här sköna Skellefteåmamman, har jag nu glädjen att få lotta ut ett presentkort på inte mindre än..dam dam daaam
 

 
från hennes företag Frida Holm Design. Presentkortet gäller alltså valfri produkt(er) från hennes sortiment till ett värde av åttahundra bagis. Hur bra är inte det? Pengar att spendera på sig själv eller på någon annan du tycker om kanske. (Här hittar ni hennes fina smycken.)
 
 
Och, det bästa utav allt - ni behöver inte göra nånting för att vinna, annat än att droppa en kommentar med namn och mailadress här i inlägget. Tävlingen avslutas om drygt två veckor (18/11) så ni har ganska lång tid på er.
 
Vill man ha ännu större chans att vinna så kan man dock göra lite till:
Länka tävlingen i sin blogg = en extra lott
Gilla hennes sida på Facebook (länk här) = två extra lotter
 
...men det är som sagt absolut inte nödvändigt.
 
Har ni förstått? Bra, då tycker jag att vi kör igång :)
 
Ha en underbar fredag! Pussar & kramar
Mammatea

Klart man vill vara med och tävla!

Ellinor

Jättefina smycken! Klart man vill vinna!!

Mickan

Åh vad fint! Jag vill vara med :) Och så är det så roligt att du delar med dig av ert liv :) Själv har jag tappat bloggen min som du kanske märkt... :) Kramar!

Svar: va?? har du slutat? Jag som bara gått och väntat på att den där kycklingen skulle bli ersatt snart, haha.. Oh, well. Tur du har Insta :D kram kram
Augustifamiljen

Eddie och Barnen på Bristol Academy

Jag vill också vara med :)Anna

Anneli

Men du, tack för att du skriver! Jag tycker så mycket om din blogg. Och vilken jättebra tävling. Klart jag vill vara med :) Kramar och trevlig helg! /Anneli

Svar: tsss.. blir ju generad ju, men roligt att du gillar :-) Hoppas helgen varit fin för er också!! kramar
Augustifamiljen

Matilda Åkerlund

Ja, vad fina! =)

Emmelie- Mamma till Ebba och Hugo

Klart jag vill vara med och tävla, man unnar sig själv saker alldeles för sällan. Jag gillar hennes sida på FB också =)

Sandra

Vill såklart tokgärna vara med!!!

Frida

Ja vad kul:))


Svar: Indeed :))
Augustifamiljen

Linda

Men hörru, jag tycker ju om dig med ;)
Och på det även en tävling helt i min smak, tittade in på henne sida och jag som bara älskar namnsmycken började redan drömma mig bort...
Jag går in och gillar på fb-sidan!
Trevlig helg!

Svar: Visst är dom fina, skulle själv vilja ha halsbandet här på bilden.. men det blir väl jäv om jag sätter dit mitt eget namn kanske, hähä ;-)
Augustifamiljen

Elin Grundström

Klart man vill va med och ha chansen att få sig fina smycken

Krillan

vill också vara med och snor till mig en lott :)
Kram på dig och ha en skön helg!

Sara

Åh, självklart är jag med och tävlar! En tävling helt i min smak!

Maria

Jag vill gärna vara med! Tre lotter, tack!!

Angelina

Tjaa, jag skulle också gärna vilja vara med tävla! :P

Du är min förebild, från en 16-årig tjej! :)

Svar: Åh, men tack. Förebild är inte ofta man hör att man är :-)
Augustifamiljen

Linda N

Jag vill också vinna. Har i flera år önskat mig ett halssmycke med alla mina barns namn. Kanske kan det bli verklighet nu:). Jag gör ett gilla klick på Fb också.

annica la sundström

deltar o gillar så klart!

Mickis

Så helt ljuuuvliga smycken. Och ja tack, jag vill gärna vinna! :)

Anonym

Otroligt fina. Gillar o delar ..vill naturligtvis vinna

Svar: Oj oj, du måste skriva namn och mail.. annars kan jag inte kontakta dig!!
Augustifamiljen

Eva

Superfina smycken,självklart vill jag vara med!

Ulrika Jonsson

Nu är det bara att hoppas på tur!! =)

Titti skarp

jag är med
hoppas på tur
Titti

Camilla Bergström

Gillar och delar på FB https://www.facebook.com/camilla.bergstrom.12
Hoppas på tur för smycken älskar jag! Man kan ALDRIG få för mycket :)
Hittade en silveruggla och min mamma samlar på ugglor så detta skulle bli en fin julklapp :)
mvh
Camilla

Svar: Nä smycken är en bristvara hur mycket man än har :-)
Augustifamiljen

anette nordin

Hej! jag är med och tävlar,hoppas på tur!
anette.

Jessica Hellström

Gillar på Facebook!

Håller tummarna och hoppas på tur!

Jenny Persson

Mycket fina grejor har hon. :-)

Svar: Håller med, jag skulle vilja ha halsbandet på bilden.. får väl försöka sneaka till mig en bra deal kanske ;-)
Augustifamiljen

Marie olsson

Ljuvliga mästerverk!

Karin

Gillar på fb. jättefina smycken!

Jenny Lindh

Frida gör jättefina smycken:)!

Santa :)

Vilken perfekt vinst det vore att få vinna :]

Ann-Christin Nylén

Det är så himla många fina smycken, och när man som jag har 3 döttrar så är det inte lätt att välja!!

erikasblogg.se

Hihi jag vill meeeed vara med ;) Jag gillar såklart fb-sidan OCH länkar tävlingen till min blogg. Bra va? :) Kram fina du!

Svar: Såg det, vad roligt. Håller tummarna dårå :)
Augustifamiljen

Daniel M

Vill gärna vara med i utlottning :)

Daniel
Linköping

Hanna

Jag gillar och vill så gärna vinna! Tacl för dina tävlingar!

Tove

Jättefina smycken! Den här tävlingen vill jag inte missa!!

Jennie

Jag gillar förstås på fejjan, bloggar om tävlingen och håller tummarna fethårt för att vinna ett fint halsband med lilltjejens namn på :)

Alexandra

Kanonfina smycken! Jag vill självklart vara med och tävla!

Elin Nygård

Samlar lotter som tusan och både länkade i bloggen och gillade hennes sida ;)

Svar: Härligt, jag håller tummarna :)
Augustifamiljen

Ida

Jag vill självklart vara med och tävla! :)

Sofia

Jag vill vara med och tävla! :) Och gillar så klart på FB :)

Annica Petersson

Jag är med o tävlar så klart... Vill ha vill ha vill ha :),även om jag inte skulle vinna så är jag faktiskt ändå ute efter ett namnsmycke till mig med min älskade Noahs namn på... Har givetvis även gillat på fejjjan :)

Svar: Perfekt Ankan, jag håller tummarna när vinnaren dras. Tror Lilli ska få dra vinnaren sen :) Tänkte nog beställa ett namnhalsband sen, vill också ha på ungarna :) kram kram
Augustifamiljen

Eva Flood

Är med och tävlar gillar redan på FB.

Carina Gerdin

Jag är med :) Gillar sen tidigare & delar vidare på min fb.sida :)

Svar: haha, rolig mailadress du har :D
Augustifamiljen

Caroline

JAG vill också vinna! Så jag är med :)

Kia

Maj gad. Med risk för att låta desperat. Give me. Så fina smycken. Blingbling!!!!

Rebecca

Det hade inte vart dumt att vinna det :-)

Renate Wretefelt

Hej, jag är med! Gillat sen tidigare på min Fb -sida och delar vidare:))

Sara A

Jag vill gärna vara med och tävla! Gillar på fb och länkar i bloggen. http://fyracitroner.blogg.se

Sara A

Jag vill gärna vara med och tävla! Gillar på fb och länkar i bloggen. http://fyracitroner.blogg.se och min mejladress [email protected]

Lina

Är gärna med och tävlar!

Jennie

Vill självklart vara med och tävla

Celine - Tävla i min blogg

Har gillat på facebook (Celine Naminah) och vist vill jag vara med och tävla också.. =)

Jenny

Vill gärna vinna! :)

Johanna

Vill absolut vara med å tävla :) Har även gillat på fb!!

Helena Kjellgren

Jamen åh! Det vore ju kalas att vinna! Jag skulle unna mig själv något fint :)

Karin

Allt är fixat och klart ! Finns det något bättre än smycken så här in på hösten ? :)

Victoria

Klart man vill vinna och köpa så fina smycken!!

Johanna - Gravid och Husliv

Självklart är jag med och tävlar:)

Ebba Dagnesjö

Hihi

Svar: Betyder detta att du är med och tävlar? :)
Augustifamiljen

Sophia L

Mycket fint och användbart halsband! Love it! :)

Carina Bucht

jättevackra smycken.helt i min stil klart att man vill vinna

Sofia

Självklart vill jag vara med och tävla!! Och gillar såklart på Facebook också 😀. Ha en trevlig kväll!! /Sofia

Svar: Tack detsamma! Roligt att du är med :)
Augustifamiljen

Isabelle

Åh, jag är med!! :)

ullah

klart jag vill vinna i din fina tävling Jag tar en lott och hoppas på tur

Malin Rydh

Klart man är med och tävlar, Frida har så galet mycket fina saker som man vill ha =)

Svar: Vad roligt! Ja verkligen.. skulle själv gärna vilja ha halsbandet med barnens namn på. Får väl försöka sneaka till mig ett ;-)
Augustifamiljen

Kajsa

Jag vill också vara med!

matilda

Klart man är med! :D Du har så härlig blogg!!

Svar: åh, roligt! Och tack :)
Augustifamiljen

Ella

Supersnygga smycken! Såklart jag vill vara med, skulle ju bli perfekta julklappar till mamma och mormor.

Cissi

Oj! Hade varit underbart att vinna!! Härlig blogg du har btw

Svar: Tack, vad glad jag blir :)
Augustifamiljen

Rebecka

Självklart vill jag vinna ett presentkort på frida holms företag. Hon gör supefina smycket :)

Frida Lindholm

Har handlat hos henne förr och kommer göra det igen! Superfina smycken!

Alfva

Helt underbara smycken! Jag vill såklart var med!

Ika

Åh vilken underbar tävling!
Jag är med :) Har gillat på facebook, heter Erika Kexet Eriksson där, ifall du ska kolla så jag gjort det, hihi.

Skulle vara fint att ha halsband med sitt barns namn på :)