nya lampan.



Nä, det blev ingen gul bumling över matbordet som jag först funderade på, utan slutade med att jag klickade hem en karl-johansvampsgrön industrilampa från Tradera istället. Betydligt billigare och eftersom lampan är nyproducerad känns det inte som hela världen ifall jag ledsnar på färgen och målar om den. Det hade jag inte gjort med en bumling...

Häromdagen fick jag förresten en väldigt trevlig förfrågan, så närmaste tiden kommer det mest troligt att handla ganska mycket om huset här i bloggen för någon gång efter påsk ska det nämligen göras ett hemma-hos-reportage här! Riktigt oväntat och roligt såklart, men sätter förstås lite press på en att få färdigt i tid. Fast kanske är det precis vad vi behöver. En deadline liksom. Så vi får bort dom där fördömda sista prylarna som fortfarande står där i hörnet på övervåningens hallgolv och väntar på att få en plats. Och tavlorna och hyllorna som alltsomoftast bortprioriteras till favör för tvätten och blir liggandes i något gammalt skåp ett halvår eller två.

Påsken ska vi fira nere i Växjö med vänner och familj och då vill jag känna lugnet och att vår digra att-göra-lista is no more, om vi säger så :)
Anne

Spännande! Vi har bott i vårt hus sen 2005 och jag har många gömda och glömda lådor :)

a cup Of Emilia

Fin lampa. Ja ibland behöver man en deadline. Vi har med haft ett hemma hos reportage om vårt hus och jag har aldrig sett saker hända så fort :) Kramar Emilia

Dessi at [Home and desire]

Kul! Vi ska också ha hemma-hos-reportage, fast det är inte förrän i maj... Känns som att det är lååång tid kvar, fast jag vet att tiden kommer gå fort. Puh. Har ju en hel massa jag vill fixa innan! Vem kommer till er?

Dessi at [Home and desire]

Det är en inredningsstylist, Anna Mård, som kommer till oss. Frilansare, men brukar mest jobba med Plaza interiör tror jag!

Anna

Men vad roligt med ett reportage! Kul att uppmärksammas för det man gör!



Ha en fin helg!