happy shabby chair.

Alltså, vilken skillnad!

Som en helt ny (nåjo) stol och jag är inte det minsta ångerfull för att jag målade om den. Det var precis vad den behövde och den kommer att stå som en smäck bredvid min säng i gula huset!



Eller hur? Visst blev den vacker??

Innan såg den ut såhär. Lite trist och tråkig. Och lite lam kanske, nu när jag kan jämföra. Kan hända att Knut Knutsson vill lägga en snara runt min hals, men då må det vara så. Det viktigaste är ju ändå att man själv är nöjd.



Och nu? Ska nog sätta mig på golvet och beundra skapelsen en stund till.. snart får den stå där den hör hemma :)

Och förresten. Typ tio nya följare på bloglovin de senaste dagarna och många många fler läsare. Såå roligt och ni är såå välkomna. Så fort jag hinner ska jag försöka svara på alla fina kommentarer som rullat in. Men tills dess; ha en underbar kväll!

Kramar
Emelie

Fint stol och den blev ännu lite finare när du målat den! :)

Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Stolen blev väldigt mycket finare med lite färg. Sådär så att jag känner mig en gnutta avis på din ursnygga stol.

Dan Syndrom

Den blev fantastisk, blev sugen på att måla nu.

B R O W N S U G A R

Vad fin :)

Linnea

Oj, vad himla fin den blev! Snyggt att den ser lite sliten ut! :)

johanna<3

vad fint det blev när du målade den ;)

Dessi at [Home and desire]

Så sjukt fin! :)

Sanna

Vilken härlig blogg du har! :)

Sandra

Verkligen skillnad! Tänk vad lite färd kan göra!



Fin blogg du har förresten.. hit kommer jag igen :)

Gabriella

Åh så fint det ser ut!

David

Fiina bilder! Vilket objektiv använder du? :)



DAGENS BLOGG: http://projectfairtrade.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-1.html

Mimmih

Fin! :)

a cup Of Emilia

Jättefin stol :) och färgen är helt underbar :) Ha en fin fredag! Kramar Emilia

Sofia

Snygg! :D Bra jobbat.

Alizona

SUPERFINT blev det! Älskar den typen av slitet, när det faktiskt är slitet på riktigt =)

Clara

Åh, vilken fin blogg!

Kolla gärna in min lilla fotoblogg & lämna en ärlig kommentar!

Clara

Åh, vilken fin blogg!

Kolla gärna in min lilla fotoblogg & lämna en ärlig kommentar!

Nathalie

Tjusigt! Gillar att den fortf ser sliten ut =)

Proppen

Har jag missat hela det här inlägget om ert nya hus? eller har det aldrig kommit nåt? hmm, Vad är det för hus nu har köpt? Puss

Helena

Snygg!!!

Catrin

Vilken härlig färg stolen fick =)

Maria

Mycket kul man kan göra själv för att förändra gamla sunkiga saker. Lite färg och omsorg gör mycket och att man dessutom återanvänder saker är ännu bättre. Det borde fler göra. Mycket miljövänligare och ekonomiskt än att köpa nytt hela tiden! Ha en trevlig fortsatt helg!

ENDENISE - Tävlingar igång ♥

SÅÅÅÅ FIN! Åh blev ju helt kär :D

Helena

Guuud vilken fin stol du har fixat till. Vad har du använt för färg? Ha en mysig kväll :)

Sofia

Åh vad fin den blev!!! Du är minsann duktig på såntdäringa! :)



Skulle vara kul med ett steg för steginlägg när du gör sånt där. :)



Kram Sofia

Sandra

Den blev underbart fin!! Vilken härlig färgklick i hemmet.

Jannie

jädrar!hur fin som helst!

finns det något du inte kan kvinna??

Marit Rönnestad

Hur tusan gjorde du för att det skulle bli sådär slitet? Jättesnyggt blev det i alla fall! :)

Berit

Oh vad fin den blev! Föresten prova "American style" pensel, lite lila i borsten, smidig att måla med. Ett litet tips bara=)