en helt vanlig tisdag.


08.50 - Frukost så som den brukar se ut hos oss ibland. De hårda kanterna från rostmackorna skärs bort så vi kan sörpla i oss det smälta smöret (lite sjukligt, jag vet), dricka saftsoppa med sugrör och äta ananas samtidigt som mamman läser bloggar och sätter sin simultankapacitet på prov.


09.57 - Lillis älskade mormor kommer på besök, så det är ju rätt spännande. Efter hälsningsfraser dyker vi direkt ner i datorn och påbörjar arbetet med att skaffa henne en blogg (som ni kan se här).


11.15 - Lunchmatad av mormor (såklart) och även om hon alltid äter jättebra så är också lunchen anledningen till dagens första klädbyte kvarten senare.


15.58 - Här har ni Lilli som demonstrativt ligger på golvet i väntan på något så charmigt som fiskpinnar och potatis medans jag själv just har konstaterat graviditetens värsta släng av foglossning efter drygt sex timmar på en trästol.


18.57 - Johan och Lilli återvänder efter matanskaffning och en helt vanlig tisdag har helt plötsligt förvandlats till en helt vanlig dag om matvanor inser jag när jag har lekt färdigt med kameran.
Helena

Låter som en härlig dag om man bortser från foglossning... :)

Åsa- Mamma på gott & ont

Hahaha, tuff mamma som ska skaffa blogg! Min mamma vet knappt vad en dator är :)

Sofia

Vilken fin förvaringsmöbel ni hade i hallen! :) Är det ett köp eller har du pysslat själv?



Jättefin blogg, vet att jag halkade in här precis innan eran flytt, men sen glömde vad bloggen hette, men tack vara blogg.se så hittade jag er igen och upptäckte en bebismage! Grattis. :)

Junitjej

Ska genast kika in på mormors blogg!

Sofia

Frågar som den andra Sofia har gjort ang förvaringsmöbeln i hallen, så fiiin! Gjort själv? eller finns att köpa?



custom written essays

Do you let your child sleeping everywhere?