en kärlekshistoria.



Från liten till "stor". Har förstått att Grodans kärlek till katten är total och att hennes första ordval blev just katten, dessutom tre gånger i rad, egentligen inte är så konstigt. Aldrig blir hon så till sig som när hon ser honom. Men i mitt tysta hade jag nog önskat att mamma var förstahandsvalet.

Men det spelar ingen roll. Ungen pratar. Härliga tider alltså!
i min lilla lilla värld

hihihi Så klart det blev Katten =) Bara lugn.. Det kommer

Blue Velvet

Sv; Jasså! Vad skoj, för nästan alla har trott på pojke förutom min ena granne.

Men det ska bli jätteskoj att få klä upp henne i alla dessa söta kläder som finns till flickor.

Killmamman

nämen gud så underbart, jag både skrattar och blir tårögd för att det är så fint :) den bästa är när hon ligger på soffan och kollar ner på golvet, oslagbart :) hoppas henry kommer gilla vår katt lika mycket.

Mika

Åhh katten, vi saknar honom!! :( Tur att vi får leka med Ozzy snart, trots att han är lite större ;) puss

Åsa

Åh så underbara bilder! Så härligt..:) Vi har samma här, en stark kärlekshistoria mellan katt och bebis :)

Wikki

Vilka underbara kort på baby och katt! Visar på hur fint kattkärlek kan börja. Kan jag få låna den femte bilden och visa på min blogg? Med länk till dig så klart! Vad heter finamissen?

TassKram Wikki

Tess

Vilka underbara bilder! :-D

Elin

haha vilka underbara bilder, speciellt den längst ner var ju klockren! Vilken härlig blogg du har, fina bilder och jag fastnade direkt, så tack för din kommentar på min blogg så att jag hittade hit ;) Kram Elin