tids nog.

Vi ser den. Liiiten vit fantastisk sak - välplacerad - precis under ett tunt lager med hud. Ett frenetiskt gnagande, bitande & smågnällande och det dreglas som aldrig förr, men jag gissar att vi får vänta ett par dagar till ändå.
Elus

jag tänkte faktiskt på det på mikis fest. det verkade som att nåt va på g :) Lillan har börjat bli stor! kan du ses på onsdag? Puss

Angelica

ÄNTLIGEN!! Ser fram emot att se fisungen med risgrynet. Kanske får Elton bjuda på efterrätt på månads dagen?! ;) Kraamar till tre godingar.

Z

jorå, visst kan jag på onsdag elin.. vilken tid passar dig? Ja, det har pågått nån vecka nu å på hennes fest kändes det mycket hårdare i munnen än tidigare.. nu är snart beviset framme :)



Angelica! Självklart får han det, men jag vet bara inte när månadsdagen är.. måste vara på torsdag va?? Hörs nåt i veckan här då :) kramar till er också!!

Elus

jag är ledig så för mig passar vilken tid som helst. men helst på em. tänkte ta och städa och tvätta på fm. va sägs om runt 2 tiden? ska jag komma till er? puss

Angelica

Jag har också räknat på månadsdagen, och har gissat på den med. Elton är lite febrig idag, men hoppas på en en-dags feber. Hörs på imorgonkväll eller på torsdag förmiddag och checkar läget. Pussa lilltrollet från oss. Kraamar