ingen vanlig dag.

För det är ju ändå min födelsedaaag. 29 år idag alltså. Och med det genast bara ett år närmare 30. T-r-e-t-t-i-o. Helt sjukt vad gammalt det låter. Krisar inte jättemycket idag - som jag ändå trodde jag skulle göra - så det kanske kommer nästa år istället då jag verkligen är nära. Eller så har jag mognat och insett att det faktiskt är rätt trevligt att bli äldre.

Den som lever får se helt enkelt.

Dagen har börjat fint i alla fall. Blev väckt av mannen och Lilli som firade med fruktsallad och paket i sängen och äntligen (och gladeligen) fick jag mitt efterlängtade objektiv. Pengar och bilåkarpaket i form av godis, nötter och en hem ljuva hem-tidning fick jag sedan av johans föräldrar och nu sitter vi (läs jag.. dom andra sover) och fnular över vad resten av dagen skall innehålla. Regn och rusk och några futtiga plusgrader samt en dotter som börjar bli sjuk, inbjuder ju inte direkt till en önskan att vistas utomhus, så förmodligen förlägger vi dagens aktiviteter inom fyra väggar. Kanske shopping i köpcentret, eller en lång fika någonstans får duga?

Och träningen då? Blev lite si och så med det förra veckan med ursäkten att packa är viktigare. Det är sånt som jag bittert får ångra nu, men som tack och lov går att åtgärda genom att vara bättre den här veckan. Förhoppningsvis alltså.

Hipp hipp hurra för mig!

Kat

Grattizzzz-kram från mej.

Ha en bra dag!

Sandra

Ett stort grattis till dig på din dag. Önskar dig en fin dag. Kram

Lisandra-Milos mamma

STORT grattis på din dag, hoppas den blir toppen trots regn och rusk:)



Kramar

Mica

GRATTIS på födelsedagen! Hoppas du får en fin dag!:)

Blue Velvet

Hipp hipp hurra!!! Hoppas du får en fin dag.

Kram!

Jennie

Stort grattis på födelsedagen Zandra! Ha en fantastisk dag. Kram

Blue Velvet

Sv; Ja, det ska bli riktigt roligt att få ge henne lite från bloggen sen när hon blir äldre.

Elin

Stort grattis på födelsedagen, hoppas du har kunnat fira ordentligt bland alla flyttkartonger :) kram

Melanie

Stort stort grattis på DIN dag kära du!

Hoppas den blir underbar på alla sätt och vis.

Många kramar!

Trace

Stort grattis till 29! Njut av ditt sista år på 20-talet, snart blir du vuxen. HAHA. Not. Livet efter 30 behöver inte vara mer vuxet än man gör det, säger en som vet ;) Njut av din dag. Kram

Åsa

STORT grattis på din dag! Men ny fanken vad gammal du fick mig att låta nu då,jag som passerade 30 för ett par år sedan ...:) Men men får säga som min bror... It's better to be over the hill, then buried under it! :)

Malin Bergkvist

Stort grattis igen gumman! Hoppas att du hade en underbar dag:=) Stora kramar & kör försiktigt nu!