Fresh.

 
Kände att det var dags för något nytt härinne så jag hoppas ni inte misstycker. Finns fortfarande lite småpill kvar att ändra för att augustifamiljen ska bli lite mer som den gamla, men det här känns bra. Ljust och stilrent.
 
Och passar fint ihop med stilen jag har på hemsidan.
 
Den är förresten inte helt klar än, men vill ni få er en liten sneak peek kan ni gå in på zandrak.se och kika runt. Har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska göra med en eventuell blogg heller, men mest troligt kommer jag att starta en ny som bara kommer beröra sånt som har med arbetet att göra.
Vi får se helt enkelt :)
 
 
Ellie

Älskar hyacinter! Kolla gärna in mitt julpynts tips :)

Svar: Tack, det ska jag göra :)
Zandra Claeson

Malin

Hej! Jag skulle ju vilja beställa en namntavla till av dig. Hittar inte vart jag ska gå in på nu ;) mvh malin

Elin

Hemsidan ser jättefin ut, vad roligt och spännande med egen firma :) Kram

Svar: Tack, kul att du gillar :) Ja det är skoj, lite att få kläm på i början bara men jag hoppas att det tar fart under våren! Kram
Zandra Claeson