Bra, bättre och lite Grand Opening på det

Mycket bättre magkänsla idag måste jag säga. Jag har avsagt oss från fler visningar här tills vi har flyttat, och eventuellt har boendefrågan lyckats lösa sig till vår fördel tillslut. Ni får veta mer så fort allt är färdigt.
 
Tänkte i alla fall jag skulle visa några bilder från Annas nya salong Mediskin Plus+ som öppnade i måndags. Jättefina lokaler och ett väntrum med supercharmiga stolar. Ni kan ju gissa vilken jag skulle vilja sno med mig hem...
 
 
Tyvärr har dock publiceringen av hennes hemsida fått vänta på sig. Den är färdig sedan länge men betalningen har tjorvat och ingen verkar kunna lösa problemet. Efter helgen hoppas vi att allt är löst och att den är up and running!
 
Har förresten även påbörjat en egen Exuviancebehandling för min torra och osmickrande post-gravida hy och till veckan står det kemisk peel på schemat. För er som inte kommer ihåg så berättade jag för ett tag sen (eller ja, nu kanske det är typ ett år sen, men ändå...) om kvisslor och torr hy som inte vill ge med sig och nu har jag alltså fått veta att det är nåt som kallas för lättare rosacea jag har. Så där ser man! Befriande att behandling är inledd, och jag får väl rapportera om utvecklingen lite då och då om ni skulle vilja det.
 
Nu? Mys med man och lite kvällsfika.
mediskinplus, piteå, exuviance, rosacea, hemsida24, hudsalong, medicinsk hudvård
erikasblogg.se

Exuviance är ett skitbra märke och jag var meganöjd när jag hade det. Sen var jag på MaryKay-party och testade det ist och det är jag med supernöjd med, haha. Men om jag nångån ska byta igen så blir det LÄTT Exuviance :) Fick deras guldbehandling när jag fyllde 30 och den var heeelt fantastisk! Kram och fin helg!

Svar: Jaha ok, så trevligt. Är också jättenöjd hittills, huden känns riktigt len och mjuk :) Kramar!
Zandra Claeson

Erika

Låter spännande! Självklart vill vi ha rapporter om hur det fortskrider! :D

Felicia Andreasson

Härliga bilder! :D

Svar: Tack :)
Zandra Claeson