Söndagsbilden

Helgen satte vi paus-knapp på och har i stort sett bara ägnat oss åt nöjen. I fredags var vi bjudna till grannarna (har en känsla av att vi kommer spendera en och annan kväll där i fortsättning också) där vi även träffade några fler som bor här i området. En liten grann-get-together typ. Mycket angenämt. Många som bott här som barn och flyttat tillbaka så nu börjar det riktigt krylla av barn i ungefär samma åldrar som Ebbot och Lilli.
 
Igår tog jag även en mycket välbehövlig tur på stan och fyllde på garderobsbeståndet lite. Att ha kvar linnen från när jag väntade Lilli är inte OK. Kvällen var vi bjudna på femårskalas för systersonen Olle med grillat och tårta på faten. I present fick han en av mina födelsetavlor, men jag tror mamman blev gladare än sonen. Han hade ju ändå önskat sig monstertruckar och traktorer och sånt, haha. Snopet!
 
Idag har vi rensat utomhus litegrann och så har jag börjat med Astrids massagefolder. Och så blev det spontankorvgrillning hos nämnda bästgrannar till lunch. Och utomhusvåfflor med oboy-grädde i isiga aprilvindar.
 
Riktigt fin helg måste jag säga!
 
 
 
Bilden är från igår hos syrran. Tio vuxna och sju barn hade det dukats långbord i garaget för den här gången. Så att vi ryms allihopa :)
 
Vill ni se fler härliga söndagsbilder; gör ett besök hos Fabriken!
 
 
Johanna / Fru form o fix

Vad roligt med nya fina grannar att lära känna och trivas tillsammans med!

Svar: Ja det är toppen, älskar att träffa nya människor. Det berikar livet!
Zandra Claeson

Ellie

va kul att umgås med sina grannar. Själv har jag knappt hejat till mina :/

Svar: Då får du kanske börja ;)
Zandra Claeson

Frida

Vad kul:) härligt med roliga grannar:))

Svar: Verkligen, gillar att det blir en skön atmosfär i närmsta kretsen :)
Zandra Claeson