Tillbakablickar. Del 1 - Fred.

Tänkte jag skulle försöka knåpa ihop en serie med året som gått, men eftersom jag varit rätt dålig även med kameran så blir det stora hopp i minnesbanken ibland.
 
Först ut blir i alla fall Fred. Han som fått absolut minst utrymme i bloggen, men som jag så gärna vill få in igen! På instagram är framsteg och månadsdagar lite bättre dokumenterade dock.
 
Dessa är från i våras någon gång. Rund och gosig och hade väl ganska precis lärt sig sitta ordentligt.
 
Sommarbild på mig och mini. Vi är på välbehövlig semester i Moheda/Växjö.
 
Besök av min moster i Augusti. Det är även i den här vevan klättrandet/sakvältandet/första stegen börjar komma.
 
Tack och lov vill dom att jag fotar dom då & då ♥
 
Nionde september och ettåring i huset. Vi njöt av indiansommar och jag byggde leksakskök i ungarnas rum i den vevan.
 
Så mycket som hinner förändras på ett år. Från knubbig säl till en som springer och klättar, får tänder och skrattar så mycket att han kippar efter luft. Som går från något spätt och halvanonymt till en liten människa med så självklar position i hela familjen.
En otroligt snäll pojke med glimten i ögat och skrattet alltid nära till hands.
 
Vilken fantastisk tur vi hade att det var just Fred som kom.
Anonym

fina grannungar vi har 💞

Svar: Finast 😘
Zandra Claeson

Amanda

Så fina foton! :)

Svar: Tack snälla :)
Zandra Claeson