Hejdå mars!

Tänk, nu är mars över och vi är inne i april. Kan det vara en månad sedan jag skrev sist? Tappade räkningen efter någon vecka och nu, ja nu måste jag bara få ur mig ett HEJ åtminstone!
 
Vi mår bra i alla fall och vi jobbar på. Både här hemma med hallen - evighetsprojektet - och på våra jobb. Jag började nämligen gästspela lite extra på Coloramabutiken här i stan och har fått hoppa in mer än jag trodde. Lediga dagar är det kvalitetstid med barnen eller jobb med företaget. För ett tag sen fick jag hem lite studioutrustning och tänker att jag ska börja ta emot bokningar även för er som vill ha studiobilder i så kallad dagsljusmiljö. Efter påsk har jag min allra första familj att fota vilket ska bli himla spännande!
 
Och ja, vad har mer hänt? Snön är snart borta, och det är jag glad för. Jag har varit trött som en gammal trasa och somnat med barnen nästan varje kväll sedan i januari, men nu hoppas jag på bättring i och med ljuset. Ungarnas cyklar åkte även fram för flera veckor sen och Ebbot har blivit en riktig sucker för innebandy.
 
Och idag, för allra första gången, har jag känt riktigt tydliga små sparkar i magen. Ni vet såna där som känns utanpå tillochmed. Lika stor och häftig känsla även denna gång. Man blir som så överraskad och glad.
 
 
Bilderna är ett collage från Instagram där jag är något mer aktiv. Finns under namnet @augustifamiljen om ni vill följa mig. (Förhoppningsvis kommer jag också orka med bloggen mer nu när ljuset börjar komma tillbaka och tröttheten avta.)
 
Kramar och ha en fin första april ♥
Linda N

April bara ordet låter som musik i mina öron:).Så skönt att lägga de mörka månaderna bakom sig! Kul om du kommer igång med bloggen igen, vi vill ju veta vad ni har för er där uppe:). Hoppas du piggnar till snart. Den här gången satt min gravidtrötthet i längre än vanligt. Men nu är det bättre, kanske var det en kombo av vintertrötthet. Mysigt med sparkarna i magen. Trodde aldrig jag skulle få uppleva det igen. Mitt lilla liv känns dock bara på insidan än. Men där buffas det ordentligt:) Ha det så gott! Kram

Mammatea

Kul att höra att ni har det bra!

Svar: Tack <3
Zandra Claeson

Jennie

Välkommen tillbaka! Som sagt, du har varit saknad :)
Mysigt med sparkarna i magen, vilken vecka är det du är i nu?
Kram kram

Svar: Oj, glömde visst svara dig. Jag har iaf fått till ETT inlägg till sedan sist ;) Imorgon blir det vecka 21. Kramar
Zandra Claeson

anna

roligt att se ett inlägg här :) Hoppas du får en bra dag

Svar: Haha, ja rätt glest blir det ju tyvärr. Får hoppas orken kommer tillbaka nu bara :)
Zandra Claeson

syrran

Byt typsnitt på bloggen, går ju inte å komma åt recepten i kategori spalten, blir så förbannad. ; D

Svar: Typsnitt är själva utseendet på texten, bara så du håller isär begreppen. Det är designtemat du fiskar efter, och ja jag kan hålla med om att det finns saker att önska om just kategorilistan. Bloggen har inte varit prioritet den senaste tiden som du kanske har noterat ;)
Zandra Claeson

sis

Ja ja var rent så förbannad så jag inte visste vad jag skulle skriva... nä skämt å sido, det är en superfin blogg. Hittade receptet på annat håll. Jo ni verkar ha fullt upp, ser er så sällan nuförtiden :( puss å kram

Svar: Nu har jag ändrat design igen, får se om denna är bättre. Prova att trycka ctrl+minustecknet och zooma ur lite, då kanske det funkar. Annars kan du googla receptnamnet + augustifamiljen, då brukar det komma upp :)
Zandra Claeson